Opinia użytkownika: CoolErka
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Pojawiłam się w sklepie celem zakupu upatrzonej wcześniej wykładziny. Zakup był z usługą montażu. Montażu dokonuje firma zewnętrzna. Obsługa nie wiedziała kiedy będzie możliwy montaż, po mniej więcej 20 min wyjaśnień otrzymałam wizytówkę do montera, z którym najprawdopodobniej to ja miałam samodzielnie się umówić. Sporządzono dla mnie fakturę zakupu, Pani wzięła również ode mnie numer telefonu i powiedziała, że zadzwoni do mnie maksymalnie do dwóch dni z informacją, że zakupiona przeze mnie wykładzina jest już obszyta i gotowa do odbioru. Powiedziałam, że sama nie mam możliwości przewiezienia wykładziny o długości 4m, wtedy zaproponowano mi odpłatną usługę transportu. Na datę i godzinę transport miałam się umówić z pracownikiem firmy, który wcześniej umawiał się ze mną maksymalnie do dwóch dni. Jak się okazało, nikt do mnie ze sklepu nie zadzwonił w określonym wcześniej terminie, nie potwierdzono transportu. Wszystkie ustalenia miały miejsce między mną i monterem firmy zewnętrznej, od którego dowiedziałam się, że nie powinnam płacić za transport w sklepie, bo on w ramach usługi montażu dowozi materiał do domu i to jest już ustalone w sklepie. Po montażu udałam się do sklepu wyrazić moje z jakości obsługi żądając korekty wystawionej faktury i zwrotu pobranych kosztów transportu, którego nie było.