Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Jestem klientem telekomunikacji polskiej. Od około dwóch tygodni jestem "szczęśliwym" posiadaczem modemu Livebox. Od dłuższego czasu występują na mojej linii problemy z nawiązaniem połączenia z internetem. Obsługujący mnie doradca wykazał się niską wiedzą na temat produktu, nie rozwiązał mojego problemu i dał mi do zrozumienia, że wina leży po mojej stronie. Jednak nie dałem za wygraną i zadzwoniłem ponownie. Tym razem trafiłem na osobę kompetentną, która po kilku minutach rozmowy i udzieleniu kilku wskazówek rozwiązała mój problem. Problemy z Tp rozpoczęły się w momencie przedłużenia umowy o świadczenie usługi neostrada. Rozbieżne informacje ze strony pracowników, usterki, zawyżone rachunki i ciągłe problemy zniechęciły mnie do korzystania z usług tego operatora. Jestem jednak zmuszony dalej z nimi współpracować, gdyż mam podpisaną 2 letnia umowę.