Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W markecie został zmieniony układ regałów, trudniej było mi się zorientować gdzie znajdują się poszukiwane przeze mnie produkty. Dlatego zapytałam o to Panią obsługującą dział mięsny. Mimo że produkt nie znajdował się w jej dziale to miło i z uśmiechem wskazała mi miejsce, gdzie on się znajduje. W dziale z owocami panował bałagan, na podłodze leżały rozrzucone brzoskwinie i rozdeptane winogrona. Ponad to cztery z sześciu wag do owoców i warzyw było zepsutych a do dwóch pozostałych ustawiła się spora kolejka. Przy kasach znajdowało się po 2 lub 3 klientów. Nie wszystkie kasy były otwarte, ale nie było to konieczne. Kasjer ubrany był w biały podkoszulek i miał przyczepiony identyfikator z imieniem. Kasjer zapomniał skasować kiwi które znajdowało się w reklamówce, razem z innymi owocami. Ale gdy mu o tym powiedziałam to od razu poprawił swój błąd. Pożegnał mnie sympatycznym: "Dziękuję, zapraszam ponownie". Jestem zawiedziona, że w REAL'u nie zostały wprowadzone jeszcze torby biodegradalne lub papierowe.