Opinia użytkownika: Piotr_91
Dotycząca firmy: Tempo
Treść opinii: Dokonywałem w porównywarkach cen zestawienia telefonów szukając najtańszych, ale zarazem najbardziej przyzwoitych. Znalazłem m.in. motorolę W180 w sklepie internetowym powyższej firmy. Wyczytałem, że spokojnie kupię telefon w cenie 89 zł a do tego mogę wybrać sobie sposób dostawy (Poczta Polska lub kurier) i płatności. Ponieważ zależy mi na czasie wybrałem za pobraniem i pocztę polską, by było taniej. Próbowałem dokonać zakupu poprzez stronę www, ale po wybraniu telefonu i kliknięciu przycisku "Złóż zamówienie" nie doczekałem się przejścia strony na tę kolejną. Napisałem więc wiadomość z formularza na stronie dnia 19 sierpnia o 15:56. Pracownikom sklepu bardzo zależy na klientach, dlatego odpowiedź otrzymałem dopiero 20.08. o 12:52 z informacją, że mam próbować i jeszcze raz się zalogować. Czynność tę wykonałem, ale problem się powtarzał. 20.08.08 o 14:44 napisałem ponownie wiadomość o powtarzającym się problemie. 21.08.08 otrzymałem dwie wiadomości w odstępie 10 minut (10:33 i 10:43) że towar będzie przesłany i że towar wysłano.Niestety - wbrew informacji przeze mnie podanej o wyborze Poczty Polskiej towar wysłano kurierem DPD. Aktualnie oczekuję na wybrany przeze mnie telefon.