Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Toruń
Treść opinii: Wizyta w Urzędzie Miejskim w Wydziale komunikacji, w celu rejestracji samochodu sprowadzonego z zagranicy. Dzięki informacjom znalezionym w Internecie już przed pójściem do Urzędu wiedziałem jakie dokumenty powinienem mieć przygotowane i ile orientacyjnie wyniosą mnie opłaty (za to plus). Niestety, zmuszony byłem zajęcia miejsca w bardzo długiej kolejce. (za to minus). Po chwili jednak, jedna z osób pracujących w urzędzie, zaproponowała inne rozmieszczenie kolejki, tak abyśmy mogli siedzieć na krzesłach, zamiast stać (za to plus). Kolejka powoli zaczęła posuwać się do przodu, ale w pewnym momencie utknęła - okazało się, że urzędnicy wychodzą sobie na przerwy, nie wiadomo było kiedy wrócą (czy w ogóle wrócą), połowa okienek była zamknięta. Po około godzinie, wszystko znowu ruszyło. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i przyjaźnie nastawiona, odpowiadała na każde moje pytanie i wyjaśniała moje wątpliwości. Z cierpliwością tłumaczyła, w jaki sposób mam wypełnić brakujące informacje. Na moją prośbę przydzieliła mi numer rejestracyjny samochodu, taki aby kojarzył się z datą urodzin. Następnie wyjaśniła mi jak dalej będzie postępował proces rejestracji i kiedy mam się stawić po odbiór dowodu rejestracyjnego. I już po 3 godzinach byłem szczęśliwym posiadaczem samochodu :-). Ogólnie poza długą kolejką bardzo pozytywne wrażenie. Mam świadomość, że taka kolejka może być efektem okresu urlopowego.