Opinia użytkownika: Anita_12
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: 04.08.08 zaczęła się moja przygoda z kurierem firmy OPEK. Staram się o kredyt w Polbanku przez infolinię, co wiąże się z usługami kurierskimi. Polbank wysłał do mnie kuriera, który miał się stawić z dokumentami u mnie w domu. Oczywiście zjawił się, ale w godzinach, kiedy ja przebywam w pracy. Poprosiłam go przez moich rodziców, aby przyjechała na inny adres. Niestety. kurier powiedział, że ma to gdzieś i on nie będzie mnie szukał. Zadzwoniłam do Polbanku z reklamacją na kuriera. Przesyłkę wysłano jeszcze raz. 07.08.08 zadzwonił do mnie kierownik magazynu firmy OPEK z zapytaniem czy ja odbiorę tą przesyłkę. Odpowiedziałam, że tak, ale po 16.00, ponieważ do tej godziny jestem w pracy. Oczywiście kurier nie zjawił się ani w ten dzień ani w kolejny. Po kilku telefonach do Polbanku przesyłkę wysłano jeszcze raz.. Kurier dotarł 14.08.08.odebrał ode mnie dokumenty podpisane, które do dnia dzisiejszego nie trafiły do polbanku.