Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Po wejściu do sklepu, można było zauważyć średni ruch (ok 30 klientów). W drodze do działu z wędliną, zwróciłem uwagę na mijane po drodze półki. Towar, który się tam znajdował był estetycznie poukładany. Po podejściu do działu z wędliną, zauważyłem, że jest wymieniana szyba na ladzie, gdzie znajdują się sery. Paleta na której znajdowała się nowa szyba, przeszkadzała w ustawieniu się do kolejki. Po zakończeniu zakupów na dziale mięsnym, skierowałem się do półek z nabiałem. Niestety, tam także były ustawione ze 3 palety, które przeszkadzały w dojściu do półek. Po paru minutach, skierowałem się do kasy. Obsługa przy kasach była bardzo sprawna oraz miła. Po podejściu do kasy zostałem przywitany przez kasjerkę. Kasjerka pomagała ułożyć zakupy w reklamówce. Po wydaniu reszty, kasjerka podziękowała za zakupy i zapraszała ponownie.