Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W dniu wczorajszym poszłam do hipermarketu Kaufland, by kupić korkociąg. Spotkało mnie tu pierwsze rozczarowanie, ponieważ korkociągi były rozmieszczone na terenie hipermarketu w 2 miejscach, w pierwszym, łatwiejszym do zobaczenia droższe - tylko 1 model, a w takim miejscu do którego niewiele osób zajrzy, troszkę tańsze-kilka modeli. Co więcej, przy droższym korkociągu nie było ceny i musiałam poszukać czytnika, by sprawdzić cenę, a czytnik był umieszczony kilka alejek dalej, co było moim zdaniem zdecydowanie Zbyt dużą odległością. Gdy już dokonałam wyboru poszłam do kas, a tu tylko 3 kasy czynne, osoby przy kasach obsługują je w sposób zdecydowanie zbyt wolny. Aby dostać się do kasy czekałam 8 minut. Wreszcie przeczytałam kod z korkociągu i wręczyłam pieniądze. Kasjerka podała mi resztę w tak niefortunny sposób, że 5 zł wpadło w szczelinę pomiędzy taśmą przy kasie a obudową kasy. Próbowała najpierw sama sięgnąć, ale nie była w stanie i powiedziała, że jeżeli chcę to mogę sama próbować. Poszłam do punktu obsługi klienta i wzięłam stamtąd linijkę, dzięki której udało mi się odzyskać monetę. Przy okazji okazało się, że było tam wrzucone kilkanaście monet, które tak jak moja wpadły w szczelinę. Zaznaczę, że nikt z obsługi nie próbował mi potem pomóc, musiałam klęczek na podłodze, żeby wyjąć monety. Nie zostałam nawet przeproszona za zaistniałą sytuację, a przyznam, że czułam się zażenowana tą sytuacją, gdyż pozostali klienci sklepu przyglądali się całemu zajściu. Oceniłam to zdarzenie na -1, ponieważ za to, że czekałam 8 minut i podeszłam jeszcze raz do punktu obsługi klienta otrzymałam 5zł, które sieć Kaufland oferuje klientom, gdy czeka się dłużej niż 5 minut w kolejce, a nie wszystkie kasy są czynne. Dziwi mnie to, że inni ludzie którzy także czekali tyle czasu co ja, albo i nawet dłużej, nie podeszli by odebrać to 5zł, które zgodnie z wywieszonym plakatem należało im się. Nie mogę tego kontaktu z firmą Kaufland zaliczyć do udanych.