Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Tego dnia chciałam kupić spódniczkę, po obejrzeniu wieszaków wybrałam trzy. Obsługa zajmowała się rozpakowywaniem towaru. Poszłam do przymierzalni, przymierzając 3 otworzyłam drzwi, tak by z większej odległości spojrzeć w lusterko. Podeszłam do kasy, oddałam jedną, a trzymając dwie, stwierdziłam, że nie mogę się zdecydować. Kasujący chłopak powiedział, że najlepiej będzie jeśli wezmę tę, w której się lepiej czuję, odpowiedziałam, że w ogóle nie lubię spódniczek. Zadał jeszcze kilka pytań, bardzo uprzejmie, rozmowa była na tzw. luzie, co bardzo mi odpowiadało, ponieważ lubię kiedy sprzedawcy są przyjaźni. Następnie poprosił, żebym odsunęła się od lady, przyłożył pierwszą, potem drugą spódniczkę i stwierdził, że lepsza będzie zielona, bo jest bardziej w moim stylu. To miłe kiedy sprzedawca potrafi pomóc w wyborze i uwzględnia przy tym indywidualny styl klienta, są przy tym bezpośredni, bez zbędnego "słodzenia". Wybór więc padł na poleconą mi zieloną mini. Następnie zapytałam jeszcze o promocję tzw "mandaciki"- czy jest ona jeszcze aktualna, pomimo napisu, że kończy się w czerwcu, sprzedawca wytłumaczył mi, że została ona przedłużona. Na koniec zapytałam o saszetkę, sprzedawca przyniósł mi ją, pokazał, jeszcze chwilę rozmawialiśmy (głównie o tym że jest biało - różowa, a ja nie lubię różowego, więc stwierdził, że jeśli nie jestem przekonana, to byłoby bez sensu ją brać). Jestem bardzo zadowolona z zakupu, oraz z obsługi.