Opinia użytkownika: Wioleta_12
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Podczas dzisiejszych wieczornych zakupów w lokalnym TESCO napotkała mnie dość żenująca sytuacja. Dokonując kupna pasty Colgate 2+1 w cenie 11,49 pasty te miały zaklejone kody kreskowe, przez co nie mogły być odczytane przez czytnik. Przy bardzo małej ilości otwartych kas natychmiast utworzyła się za mną dość duża kolejka. Pani kasjerka natomiast próbowała namówić mnie, żebym zrezygnowała z zakupu tego produktu. Zadzwoniła, więc do Punktu Obsługi Klienta i próbowała się dowiedzieć kodu tego produktu. Po prawie 10 minutach oczekiwania (przy głośnej irytacji klientów za mną) udało mi się te pasty kupić. Niska ocena za małą ilość otwartych kas, dość żenujące nakłanianie mnie do zrezygnowania z zakupu i długi czas realizacji mojego rachunku, co doprowadziło wielu ludzi do stanu zdenerwowania.