Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Moja dziewczyna zakupiła wymarzone buty, zresztą nie pierwsze w tym sklepie. Niestety, okazało się w domu, iż buciki są ciut za duże, co powoduje dyskomfort podczas noszenia (zaznaczam, iż buty nie były noszone tylko przymierzone). Dziewczyna pojechała do sklepu, aby wymienić buty na nr mniejszy. Uprzejmie zapytała o taką możliwość, zupełnie nie spodziewając się negatywnej odpowiedzi. Sprzedawczyni z kamienną twarzą odpowiedziała hasłem: "towar nie podlega wymianie ani zwrotowi; tabliczki wiszą nawet w przymierzalni". Zaskonczonej dziewczynie zrobiło się po prostu przykro. Nie chodzi tu wyłącznie o możliwość wymiany lub zwrotu (choć w takim prestiżowym sklepie uważamy, iż powinno to być możliwe), ale o zupełny brak empatii po stronie sprzedawczyni. Wystarczyło powiedzieć, że jest jej przykro (,bo w końcu buty nadają się tylko do położenie na półce), ale taka jest polityka firmy, że rozumie, że jest to dla mojej dziewczyny zaskoczenie, ale nic nie jest w stanie w tej sprawie zrobić i ma nadzieję, że nie zniechęci jej to do firmy monnari.