Opinia użytkownika: Agnieszka_225
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiłam zakupy często w TESCO, ale od 10 sierpnia już tam więcej nie pójdę, gdyż obsługa jest nie profesjonalna, pracownicy niedouczeni, kasjerki mylą sie, a towar na półce nie zgadza się z ceną. W niedzielę wybrałam się z rodziną na zakupy kupiłam bluzkę, która miałam kosztować 39.9zl a w rzeczywistości na paragonie było nabite 89,9zl, a do tego bluzka była popruta z boku czego nie zauważyłam.Informując kasjerkę o tym fakcie odburknęła, że to nie jej problem mam iść do pukntu obsługi klienta, tam sprawdzono cenę na dziale i oznajmiono mi, że rzeczywiście była zła cena pod bluzką, ale to pracownik zapomniał zmienić i od tego są czytniki, żeby sprawdzać cenę, czepiano się,że bluzka jest uszkodzona, ale powiedziałam, że taka była po zakupie, pani odpowiedziała ironicznie,że jak mogłam tego nie zauważyć, zwrot bluzki zrobiła, ale potraktowano mnie tam jak złodzieja i oszusta.