Opinia użytkownika: Nadia_2
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu 01.08.2008 kilka minut przed zamknięciem, zakupiłam w sklepie Carrefur kupon doładowujący konto TAK TAK. Nie otrzymałam wydruku z kodem doładowującym. Tego samego wieczoru skontaktowałam sie telefonicznie z biurem obsługi by zgłosić reklamację. Pani prowadząca rozmowę poinformowała mnie, że oddzwoni z rana, gdy zapozna się ze sprawą i porozmawia z obsługującą mnie kasjerką. Następnego dnia nikt nie zadzwonił, minęła godzina 20.00, więc pojechałam do sklepu by porozmawiać z kimś osobiście, bo najwyraźniej zapomniano o mojej sprawie. Po przyjściu do Biura Obsługi, nikt nie wiedział o jaka sprawę chodzi. Musiałam ponad 15 min czekać, aż zjawiła sie Pani, z którą wcześniej rozmawiałam przez telefon. Powiedziała,ż nie może uznać reklamacji. Na moje pytanie "Dlaczego?",nie umiała odpowiedzieć. Rozmowa z tą Panią była bardzo długa,około 30 min, nic nie wnosząca do sprawy, gdyż osoba ta była bardzo niekompetentna. Raz podawała jedne informacje, później znowu zmieniała zdanie, zaprzeczając sama sobie, jąkała się, mruczała coś pod nosem.. Zażądałam pisemnego potwierdzenia zgłoszenia mojej reklamacji, gdyż nie życzę sobie,aby sklep oszukiwał mnie na 20zł. Gdy to zrobiłam i trwałam w swoim postanowieniu, Pani nagle zmieniła zdanie i uznała moja reklamacje, wydajać mi nowy kupon. Całość trwała prawie godzinę.