Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Wchodząc do sklepu, nikt tego nie zauważył i nie zwrócił uwagi. Długo rozglądałem się i poszukiwałem telewizora lcd, dając pracownikom do zrozumenia, że potrzebuję pomocy, jednak żaden z pracowników nie zareagował. W pewnym monencie sam poprosiłem o pomoc. Pracownik podszedł i nie powiedział nic więcej, niż było napisane na kartce przed telewizorem, poza tym wyglądał jakby za chwilę wybierał się na grę w tenisa lub koszykówkę. Przy kasie powiedziałem, że posiadam kartę lojalnościową i jakie bonusy dzięki temu otrzymam w momencie zakupu. Pracownik powiedział, że tak naprawdę lepiej jak ta kartę schowam, to więcej on mi zaoferuje. W tym momencie pracownik ten zaczął mi się wydawać podejrzany i zrezygnowałem z zakupu produktu w tym sklepie.