Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Zakupiłam 07/12/2008 w tym sklepie radio CB w momencie jego zamontowania okazało się, że radio nie działa. Przy składaniu reklamacji (w ciągu 7 dni od daty zakupu, czyli 13/12/2008) pan powiedział mi, że nie istnieje prawo, które pozwala na zwrot wadliwego towaru. Kiedy poprosiłam o pokazanie mi regulaminu sklepu lub wyciągu z prawa konsumenta gdzie jest tak napisane, pan powiedział, że takowego w sklepie nie posiadają!!! Powiedziałam, że podczas zakupu radia pytałam jednego z panów z obsługi w dziale czy jeśli radio będzie wadliwe to mogę je zwrócić, odpowiedz pana zwaliła mnie z nóg kazał mi wskazać pana, który mi tak powiedział, ponieważ udziela błędnych informacji i zostanie zwolniony. Cała sytuacja skończyła się u kierownika sklepu, który powiedział, że radio ma zostać wymienione, bo otrzymali wadliwą serie.