Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Od razu po moim zatrzymaniu na stacji podszedł pracownik (wysoki, młody chłopak) zajmujący się obsługą dystrybutorów, przywitał się i zatankował mi gaz do pełna. Następnie poszłam do budynku stacji. Pracownica (młoda dziewczyna, długie włosy) pomogła mi wybrać produkt do odmrażania szyb. Potem poszłam do kasy, chwilę czekałam aż poprzedni klient zapłaci kartą, a potem zostałam obsłużona przez pracownika w kasie. Był to pan po trzydziestce, na moje zdanie że płacę za gaz odparł, że jest z tego powodu bardzo szczęśliwy. To było raczej sympatyczne, widocznie tak reaguje na młode klientki. W międzyczasie zapytał, czy nie chcę batonika i czy mam kartę Vitay (nie posiadam). Zapłaciłam około 80 zł za gaz, 2 odmrażacze i batonik i wyszłam.