Jakość Obsługi

LIDL

( 3.89 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6596)

Świeża jakość

W sklepie pasuje bardzo uprzejma atmosfera. Obsługa spełnia i stosuję się do wymogów reżimu sanitarnego. Lidl wyróżnia na tle innych sklepów świeże pieczywo o każdej porze dnia. Sklep posiada również bardzo duży parking.

Niespotykane produkty

Podczas amerykańskiego tygodnia w lidlu można spotkać wiele unikalnych i niedostępnych w Polsce produktów żywnościowych. Ciekawy pomysł

Rewelacyjna obsługa!

W sklepie pracuje bardzo przemiła obsługa! Zawsze pomoże w doradztwie w sprawie produktów. Dodatkowo w sklepie jest bardzo czysto a asortyment jest wyłożony w sposób idealny.

Wspaniały sklep

W sklepie pracuje bardzo przemiła obsługa! Zawsze pomoże w doradztwie w sprawie produktów. Dodatkowo w sklepie jest bardzo czysto a asortyment jest wyłożony w sposób idealny.

kupa kłamstwa

Sobotnia reklama na promocję filetu z kurczaka a piętnaście minut po otwarciu sklepu promocji już niema ,daremna podróż do Świecia. Po co wprowadzać ludzi w błąd. Usłyszałem rozmowę innych osób że filety zabrała obsługa sklepu.

Wspaniały sklep!

Lidl przy ul. Gubińskiej to wspaniałe zakupy. Dobrze zaopatrzony, dużo promocji, zawsze świeże warzywa, owoce, p;ieczywo, duży wygodny parking i bardzo miła obsługa sklepu.

Ulubiony sklep

Daleko od mojego domu (bliżej mam inny sklep tej sieci), ale tam robię zakupy. Jest porządek, ceny prawidłowe i bardzo kompetentną obsługa.

Wspaniały sklep!

Bardzo zapraszam i polecam wszystkim wyżej wymieniony sklep! W sklepie jest bardzo czysto, wszystko jest przejrzyście powystawiane na półki a obsługa jest bardzo uprzejma i zawsze pomoże klientowi.

Świetna obsługa

Czystość w sklepie, a także pomoc ze strony pracowników zasługuję na duże uznanie, towar ułożony i poukładany prawidłowo każda cena pod danym produktem ułożona prawidłowo co powoduje, że zawsze wiemy co i ile kosztuje.

Dobra obsługa

Dobra obsługa klienta, pracownice zazwyczaj są miłe i pomocne. Sklep oferuje produkty spożywcze do -80%, dla mnie jako klienta jest to bardzo korzystne. Minusem jest słabo zatowarowany dział odzieżowy ł F&F. Minusem jest również praktyka sklepu, który zawyża ceny, przed obniżeniem ich, np jest napisane obniżka -50, a tak naprawdę jest to -20%, jest to nieuczciwa praktyka. Sklep mimo wszystko polecam, ze względu na wysoką jakość odzieży F&F .

Brak towaru i zwrotu pieniędzy.

Mija drugi tydzień roboczy jak oczekuję na dostawę. Lidl 10 dni temu doręczył paczkę, ale nie wiem gdzie. Na infolinii po kilku kontaktach sprzeczne informację - paczka doręczona, otrzymałem zły list przewozowy, paczka oczekuje na mnie na poczcie itd. Po godzinnej wizycie na poczcie uzyskałem informację, że towar doręczony... Nic tylko marnować czas. Lidl ma gdzieś klienta po zakupie. Nie spotkałem się jeszcze z taką ignorancją w stosunku do klienta. Sam kontakt strasznie utrudniony, na maile najczęściej nie odpisują lub pod długim czasie. Nie polecam.

Super

SKLEP czysty zadbany, obsługa obecna dla klienta, lekki bałagan w cenówkach

Brak kas samoobsługowych, ale za to BIO pieczywo!

Zdecydowanie przydałyby się w tym Lidlu, który jest oblegany przez klientów, kasy samoobsługowe - tak jak ma to miejsce w innych lidlach. Aż zdziwiony jestem, żę ich nie ma - ten lidl jest niedawno wybudowany, wydawałoby się, że taką nowość jaką ogólnie lidl wprowadził, że będzie dostępna w nowym markecie, a jednak nie. Poza tym, bardzo mnie cieszy coraz większa dostępność bio pieczywa, które w ciągu dnia jest uzupełniane!

Więcej bio food, ale czy aby faktycznie BIO?

Ogółem, lidl wprowadził w ostatnich czasach zawrotną ilość produktów BIO. Jeszcze niedawno nei było możliwe kupić pojedyńczej BIO marchewki czy buraka - lidl to teraz umożliwił, zakup na wagę. Jestem mega z tego zadowolony. Ceny też przystępne. Aczkolwiek ostatnio kupione BIO jabłko z lidla, które jednak troche dluzej postało w kuchni, w ogóle nie gniło przez dluzszy czas. Zwykle bio produkty szybko gniją - co moim zdaniem jest dobrym znakiem - wskazuje to na to, że nie zostały zastosowane środki, które miałyby piękny wygląd produktu utrzymać, a przy okazji podtruć nasze zdrowie. Także mam nadzieje, że dostawcy nie przylepiają naklejki BIO czysto marketingowo.

kasy samoobsługowe to dramat

Samoobsługowe kasy w Lidlu to absolutna pomyłka. Pomijam wadliwy sprzęt, który nie wykrywa żadnego produktu ważącego mniej niż 10 dag i nie rozpoznaje połowy kodów kreskowych, ale doprosić się pracownika sklepu o wsparcie lub zatwierdzenie produktu, to Mission Impossible. Stałam prawie 10 minut w oczekiwaniu na pracownika, 3 z nich całkowicie mnie zignorowało, mówiąc że to nie ich działka, a jedna z pań kazała poprosić o pomoc kasjerkę. Ta z kolei stwierdziła, ze nie może podejść bo kasuje... wyszłam ze sklepu bez dokonania zakupów.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Kaufland

(3.68 )

Albert

(3.33 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem