Jakość Obsługi

LIDL

( 3.99 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6435)

Blender który zagraża zdrowiu życiu oraz pożarem

Opisywałem problemy jakie miałem ze zwrotem blendera w Lidlu. W ostateczności wszystko skończyło się pozytywnie , niepotrzebnie było tyle stresu. Zwrócono mi wartość towaru i w rekompensacie otrzymałem kartę podarunkową Lidla. Można było załatwić to miesiąc wcześniej nie byłoby niepotrzebnego stresu.

Bezpieczne zakupy

Brak płynu do dezynfekcji rąk za kasami przed wyjściem ze sklepu., oraz bardzo często brak płynu do dezynfekcji rąk na wejściu do sklepu.

Blender który zagraża zdrowiu życiu oraz pożarem

Kupiłem blender w sklepie Lidl stacjonarnym. Przy pierwszym uruchomieniu zaczął dymić i sypać plastikowymi opiłkami. Moja wnuczka , która przy tym była bardzo się wystraszyła , gdyż zaczęła się dusić smrodem i dymem wydobywającym się z blendera. Mieszkanie było zagrożone pożarem. Pisałem i dzwoniłem kilka razy do DZIAŁU JAKOŚCI LIDLA do (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) ale niestety nie zechcieli załatwić sprawy pozytywnie t/z zwrot wpłaty za bubel jaki mi sprzedano. Nie wyrażam zgody na naprawę ani wymianę ze względy , że blender jest zagrożeniem zdrowia/życia lub pożaru. W takim przypadku sprawa kwalifikuje się na Policie, że Lidl świadomie stwarza takie zagrożenie i nie reaguje na ochronę konsumenta przed szkodliwym działaniem urządzenia.

Dobry towar, gorzej obsługa

Nieuprzejma, zarozumiała młoda kobieta wykładająca towar - wózek mamy dał się prowadzić tylko zygzakiem więc widząc Panią wykładającą towar zapytałam czy da się coś z tym zrobić, a jej natychmiastowa odpowiedź z ironicznym uśmieszkiem brzmiała "nie wiem, ja tu tylko pracuję".

Znakomita obsluga

Produkty świeże. Obsługa znakomita, szczególnie przy kasach samoobsługowych. Czysto, miło. Tylko za ciepło jest w sklepie.

Wszystko ok poza... kasami bezobslugowymi

Wszystko mi odpowiada tj.mily i bardzo pomocny personel, asortyment, ceny itp poza jednym.....bezobslugowymi kasami. Sa fatalne - obsluga skomplikowana, zupelnie nie dla starszych klientow. Zauwazylem, ze rowniez mlodzi ludzie niechetnie korzystaja z tych kas. Dlaczego wybierajac ich producenta nikt nie zainteresowal sie wygoda i prostota obslugi. Wystarczy przejsc do np.Auchana czy Ikei i porownac dzialanie kas. Dla mnie idealem prostoty sa kasy bezobslugowe w Decathlonie

Super ceny tylko w lidlu

Bardzo lubie robic zakupy w hipermarketach,lecz zaden nie przewyzszy Lidla.Asortyment tego sklepu jest wysokiej jakosci oraz linia produktow jest bardzo bogata.Towary widac ze sa ukladane z duza starannoscia.Nie ma problemu ze znalezieniem danego produktu,oraz ceny.Jest tam lad i porzadek.Sklepy maja odpowiednia przestrzen dzieki czemu czuje sie swobodnie i komfortowo robiac zakupy w Lidlu.Do obsługi rowniez nie mam zastrzezen.Promocje,ktore oferuje firma są naprawde korzystne i zrozumiale dla klienta.

Niestety ale brudno i mało towaru

Sklep źle zaopatrzony,personel miły,często niestety znajduje się rzeczy po terminie i jest brudno

Walentynkowa wpadka Lidla

Zachęcony aktualną ofertą promocyjną, przygotowaną na Walentynki, wybrałem się do Lidla po truskawki. Atrakcyjna cena, profesjonalna reklama na stronie internetowej oraz w gazetce reklamowej (na okładce i w środku numeru) sprawiła, że chciałem wykorzystać okazję, by mieć truskawki do przygotowania walentynkowej niespodzianki. Niestety, reklamowane truskawki nie pojawiły się w Lidlu, a personel marketu nie potrafił wskazać przyczyny braku asortymentu. Cóż, pozostało mi raz jeszcze spojrzeć na barwną reklamę, a truskawek będę musiał poszukać gdzie indziej. Przy okazji warto nadmienić, że to, niestety, nie pierwszy raz, gdy w ofercie Lidla brakuje artykułów eksponowanych w promocji, nawet tuż po otwarciu sklepu.

Masakra

Ostatnimi czasy chodząc tam na zakupy są puste półki. Warzywa i owoce to dno totalne, po jednym dniu wszystko jest spleśniałe i do wyrzucenia. Towary z krótka data nieprzecenione. Kilkukrotnie zdarzyło mi się kupić coś w dany dzień i okazało się później, ze data kończyła się w dniu zakupu!!!! A kupiłam towar w regularnej cenie. I to nie jest tylko moja opinia bo rozmawiałam już o tym ze znajomymi. I zaprzestajemy robić w tym markecie zakupy mimo, ze mieszkam po drugiej str ulicy.

fatalna obsługa LIDL w Łęcznej !

W dniu dzisiejszym wraz z rodziną zajechaliśmy na zakupy do sklepu Lidl w Łęcznej przy Magnoliowej 5. O godz. 17.30 przy kasie nr 0003, obsługiwała nas kasjerka o nr 18 ( jaki widnieje na paragonie). Należy zaznaczyć, iż nie jest to pierwsze moje spotkanie z tą kasjerką, która emanuje agresją, protekcjonalnym stylem zachowania, wręcz emanuje od niej niechęć do obsługiwanego klienta. Z taśmy spadła małżonce śmietana, która zabrudziła część podłogi. Pomimo zwrócenia uwagi, nikt z obsługi sklepu nie zareagował, ponadto kolejni klienci ślizgali się na rozprysłej o posadzkę śmietanie. Mało tego kasjerka na zwrócenie uwagi, bezczelnie odburknęła, wogóle nie kwapiąc się do pomocy. Powiem tak rezygnujemy z zakupów w tym sklepie. Klienci z Lublina

Super, sklep czysty i uporządkowany

Sklep Lidl był wysprzątany, półki wypełnione towarem, niczego nie brakowało. Jednym z mankamentów sklepu był brak maseczek u niektórych klientów i brak reakcji ze strony obsługi, a także kartony po warzywach rozrzucone na stanowisku z owocami i warzywami.

Duży, przestronny sklep.

Duży przestronny, czysty sklep. Bardzo dobrze zatowarowiony. Obsługa miła i uczynna.

Pyszne ciasteczka

Ostatnio polowalam na ciastka ktore kupilam tydzien wczesniej,wygrzebalam jakas ostatnia paczke,proszę o uzupelnianie towaru!!!!!

Miło

Lubie ten sklep za czystosc i przejrzystosc,co prawda obsługa kas nadal pozostawia do zyczenia no ale cóż.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.45 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem