Jakość Obsługi

LIDL

( 4.12 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (5893)

Brak organizacji pracy.

W sklepie głównym problemem są porozstawiane wszędzie palety i wózki z towarem którego nikt nie może wyładować na półki. Panie jadąc wózkiem z towarem nie zwracają uwagi na klientów zupełnie tak jakby były same na sklepie. Często można też trafić na puste opakowania kartonowe zalegające na półkach. Kolejny minus to brak cenówek przy produktach znajdujących się w koszach.

Bardzo zadbany sklep.

Sklep jest bardzo zadbany. Na hali sprzedażowej (sklepie) nie zalegają palety z nierozładowanym towarem. Obsługa jest bardzo miła i nie sprawia wrażenia wiecznie zmęczonej swoją pracą a wręcz przeciwnie, pracownicy są zawsze uśmiechnięci. Nie ma bałaganu na pułkach, ceny są pod odpowiednimi produktami.

Super, takiej obsługi nie ma nigdzie!

Szybka, sprawna obsługa, brak kolejek przy kasach. wyraźne i prawidłowe ceny przy każdym produkcie, świeże warzywa i owoce. Sklep utrzymany w czystości.

Super

Porządek, produkty dobrej jakosci. Polecam serdecznie. Dobre ceny i promocje

Porażka

dnia 13.02 chciałam zakupić bluzę z wyprzedaży dla dziecka, Pani przy kasie poinformowała mnie że mi jej nie sprzeda po cenie z wyprzedaży gdyż była ona jednodniowa a ta bluzkę ktoś przełożył w inne miejsce, choć była to nie prawda bo leżała w koszu z innymi ubraniami i nie było informacji że cena jest tylko jeden dzień, Pani nie zna chyba polskiego prawa, gdyż powinna sprzedać po takiej cenie jak widnieje na metce, nie chciałam się z nią wchodzić w dyskusję gdyż rzecz kosztowała 5 zł i szkoda mojego czasu, ale obsługa jest niedouczona i może wypada ich przeszkolić w tym zakresie.

Dobry sklep, miła obsługa

Bardzo lubię sklep Lidl, duży asortyment, wszystko świeże, obsługa bardzo mila i pomocna. Ceny są niższe niż w Biedronce. Jedynym minusem jest to że bułki oraz świeży chleb bardzo szybko się kończą z powodu dużego popytu.

bardzo dobry standard, obsługa do poprawy

Sklep po odnowieniu jeszcze pachnie nowością. Nowy przestronny rozkład alejek. Dostępność produktów bardzo dobra. Świerze warzywa, duża różnorodność. Zatowarowanie w produkty chłodnicze do lekkiej poprawy. Artykuły spożywcze poukładane bez luk towarowych. Szybka obsługa 4/7 kas czynne. Pracownik chaotyczny zamiast nas przywitać zaczął sobie żartować, że skoro bierzemy tyle cytryn to będzie "cytrynówa". Niemiłe docinki. Nie zostałam zapytana o aplikację chociaż z niej korzystam. Paragon i reszta dobrze wydana. Kasjerka nie pożegnała nas tylko zaczęła coś krzyczeć do koleżanki z innej kasy.

Sklep ok.

Sklep ok, ceny aktualne, lecz Pani nie zapytała o aplikacje Lidla, dodatkowo zajęła się telefonem. Zakupy wrecz zostały rozrzucone.

Dobra obsługa

Dziś odwiedziłem sklep Lidl udałem się tam na małe zakupy miałem problem ze znalezieniem pistacji po znalezieniu pracownika udało mi się dowiedzieć gdzie takowe pistacje znajdę pracownik zapytał czy w czymś jeszcze może mi pomóc podziękowalem i udałem się do kasy

Obsługa ponizej dopuszczalnego poziomumu

Pani siedząca w kasie nr 4 to zdumiewajacy popis braku kultury i agresji. Nie wiem jaką pracę mogłaby wykonywać ale z pewnoscia to wstyd dla Lidla, ze ma takich pracowników. Wtorek ok. godz.16.40-16.50

Mieszane uczucia

Sklep czysty, niestety personel oprócz jednej kasjerki pracuje jak za karę

Rewelacja!!

Najlepszy lidl w Gorzowie. Bardzo przyjazna obsługa, sklep zatowarowany w 100% i bardzo czysto !!

Zamówienie na spodnie ciążowe

Tragedia czekanie na akceptacje 2 dni wysyłka 3 dni to już 5 dni plus oczekiwanie na zamówienie kolejne 5 dni

Wyjątkowa obsługa

Akurat ten sklep Lidla wyróżnia się na tle innych poznańskich, tym że jest świadczona szybka i zadawalająca obsługa klienta. Odpowiednia ilość personelu pozwala w razie potrzeby - natłoku dużej ilości klientów, zapewnić otwarcie wszystkich możliwych kas. Porządek i miła obsługa na kasach przyciąga do następnych wizyt, nie to co jak w większości innych marketów, zachowanie i podejście kasjerek do klienta jakby pracowały na danym stanowisku jak za karę. Bardzo polecam

Standardy obsługi

Sklep Lidla w Pruszkowie przy ul. Bohaterów Warszawy 6. 1 lutego b.r. – sobota – stanowisko kasowe nr 1 ok. godziny szesnastej. Młody kasjer odpowiada klientowi stojącemu przede mną „nie wiem” na pytanie o promocję towaru z gazetki. Odpowiada tak dwukrotnie. Robi to na dodatek w sposób obcesowy, choć siedzi tam właśnie po to, żeby wiedzieć. Od tego jest. Pytanie, czy taka osoba nadaje się do pracy w handlu ? Pełną odpowiedzialność za poziom i jakość obsługi ponosi kierownictwo sklepu. W skali od 1 do 10 – zero.

Ciekawy asortyment

Polecam sklep ze względu na atrakcyjny asortyment, miła obsługa i duży parking to dodatkowe plusy. Miniemy jest system parkingowy czyli pobieranie karteczek na 1,5 godzinne bezpłatne parkowanie

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.34 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem