KurierNet.pl

( 3.41 )

Opinie (16)

Nie polecam. Są tańsi i lepsi

Nie polecam! Albo o pieniądze z pobrania trzeba się upominać, albo giną bezpowrotnie. Robią co chcą. Człowiek wysyła. Płaci, a oni przejmują pieniądze z pobrania twierdząc, że to im się należy. Oszuści!!

Świetnie polecam

Dziwią mnie te negatywne opinie. Chyba ludzie bezmyślnie pakują w byle co i byle jak, a później, aby było taniej zaniżają wymiary. A później zdziwienie,że ktoś to sprawdza. Ja korzystam z kuriernet w swojej firmie. Wysyłam kilkadziesiąt paczek miesięcznie i co jakiś czas zdarzają mi takie weryfikację. Ale na magazynie mam wszystko nagrywane i mierzone i jak rzeczywiście wina moja, mojego pracownika to muszę dopłacić, jeżeli nie zazwyczaj reklamację są rozpatrywane pozytywnie. Najgorsze jest to, że to ci nadawcy kręcą, a tylko wypisują negatywne opinie zamiast dobrze zapakować paczkę. Przez takich ludzi paczki są coraz droższe (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Uważajcie

Uważajcie naliczaja kary i wsysyłaja faktury z dopłata na paczke

Obsługa reklamacji

Polecam. Bardzo profesjonalne rozwiązanie sprawy reklamacji paczki. Można powiedzieć "inni tego nie mają" :)

Paleta kurierska

Ostatnio wysyłałem przez kuriernet paletę kurierską z Warszawy do Opola. Realizacja bez zastrzeżeń, a na infolinii bardzo profesjonalna pomoc. Polecam

nieuczciwa firma!!

Paczka dotarla, a po dwoch tygodniach przyszla doplata. Sprawa trafila do Inspekcji Handlowej. Nie respektuja polskiego prawa transportowego. Nie dajcie sie oszukac a najlepiej mierzcie i wazcie paczki przy kurierze i nagrywajcie zeby nie bylo nieporozumien (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Świetnie

Właśnie wysłałam swoją piątą paczkę z kuriernet. Do Anglii. Bez problemu. Raz kurier nie odebrał packi, ale zadzwoniłam na infolinię kuriernet i ponowili odbiór paczki. Jestem zadowolona z obsługi.

Ostrzeżenie przed skorzystaniem

Dawniej było OK. Obecnie uprawiają proceder sprzedawania usług kurierskich opłacanych z góry po zaniżonej wycenie a po kilkudziesięciu dniach przysyłają fakturę z wezwaniem do dopłaty z wymyślonymi powodami typu paczka dłuższa o 2cm itp. Przy ostatniej przesyłce do Irlandii przeszli samych siebie - wycena opłacona z góry 193 zł, wezwanie do dopłaty 369 zł. Ostrzegam.

Rewelacja

Świetna strona. Nie dość że tanio wysłałem paczkę to dodatkowo uzyskałem doskonałą pomoc na infolinii

Firma solidna o wszystkim informują

Firma solidna o wszystkim informują,dostarczają wszelkie dokumenty,wszystko na czas,kurier również miły facet(akurat w moim mieście),a firma jako pośrednik sprawdza się i naprawdę jestem zadowolony.Dla porównania korzystałem z innych brokerów kurierskich i ta naprawdę działa szybko i sprawnie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Od kilku miesięcy korzystam z usług jednego z wielu

Od kilku miesięcy korzystam z usług jednego z wielu brokerów jakim jest firma KurierNet. To co wyróżnia tę firmę spośród innych brokerów to znaczące ułatwienie w zakresie regulowania należności za wysyłki (po tygodniu od wysłania paczki przychodzi faktura drogą elektroniczną na adres mailowy z terminem płatności tydzień, czyli płacę dopiero po dwóch tygodniach od wysyłki. Nie muszę więc wcześniej przedpłacać za usługę. Bardzo wygodne i widać, że KurierNet ma zaufanie do swoich klientów. To mi się bardzo podoba! Firma oferuje do wyboru kuriera UPS lub Kolportera. Osobiście korzystam tylko z UPS ze względu na znakomity internetowy system wysyłkowy (możliwość drukowania etykiety przewozowej, śledzenie paczki itd). Istotne jest to, że nie muszę deklarować ilości paczek w miesiącu - korzystam wtedy kiedy mam taką potrzebę. Co do samej firmy - żadnych problemów, rozliczenia się zgadzają, na ewentualne zapytania mailowe otrzymywałem szybko odpowiedź. Mogę więc z czystym sumieniem polecić. Oby tak dalej

Nawiązałem współpracę z tą firmą i od początku widać

Nawiązałem współpracę z tą firmą i od początku widać,że zależy im na dobrych relacjach.Widać,że firma dba o każdego klienta,choć to dopiero początek wierzę że dalej współpraca rozwinie się równie pozytywnie. Myślę,że mimo iż są pośrednikiem UPS można ich polecić w temacie przesyłek. Dobry kontakt z panem Michałem M.

Odwiedzałeś ostatnio KurierNet.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.94 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem