dino

( 3.55 )

W 1999 roku powstał pierwszy sklep Dino w Polsce. Przedsiębiorstwo oparte jest na polskim kapitale, a jego ideą jest „bycie najbliżej Ciebie”. Obecnie sklepy znajdują się na terenie dwunastu województw w Polsce, a ich ilość przekroczyła już 1000 punktów. Jest to najszybciej rozwijająca się sieć supermaktetów na terenie kraju. Celem firmy jest dążenie do najwyższej świeżości i jakości oferowanych produktów. W ofercie znajdują się artykuły spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne.

Opinie (1086)

Panie w Dino ...

Panie w Dino w Kraszewicach są bardzo miłe ale układ produktów na półkach wymaga poprawy.

Bardzo miła obsługa ...

Bardzo miła obsługa , wędliny , sery jak i mięso zawsze są świeże , pyszne wypiekane bułeczki , porządek na sklepie

Jak naprawdę lubię ...

Jak naprawdę lubię robić zakupy w Dino tak po przeprowadzce w inną cześć miasta i mając najbliższy sklep na głogowskiej tak standard sieci tam nie istnieje , syf, okropna obsługa i smród!

Owoce i warzywa ...

Owoce i warzywa zgnite nie przebrane systematycznie , brudna podłoga od owoców , nieschludny wygląd kasjera

Najspokojniejszy market w ...

Najspokojniejszy market w Nowogardzie. Duży wybór asortymentu, ciekawe promocje i porządek oraz ład panujący na sali sprzedaży.

Nie polecam Dino ...

Nie polecam Dino Głogów na ul. Ślusarskiej 1 najgorszy market w mieście oceniając bardzo nie miłą i opryskliwą obsługę rzucającą z nerwami towarem z taśmy. Radzę Pani kierowniczce zwrócić uwagę pracownikom a w szczególności Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z kasy na kulturę a raczej jej brak. Owa Pani z kasy chyba pomyliła stanowiska pracy i według mnie nie powinna głupio komentować i zwracać uwagi klientom co kupują. Nie wspomnę o fochach i braku kultury pracowników, którzy nie potrafią nawet odpowiedzieć "dzień dobry" . Poza tym notorycznie zdarza się kupować tam z półek przeterminowane o nawet 2 tygodnie serki dla dzieci. Istna parodia w tym sklepie.

Zadowolony klient!

Robiąc zakupy w tym sklepie nie natknęłam się na uszkodzone, bądź źle wyłożone produkty, wręcz przeciwnie, wszystko jest pięknie poukładane, ponieważ panie na bieżąco dbają o wykładanie towaru, ceny przystępne, szyldy promocyjne są ładnie wyeksponowane co ułatwia zakupy. Panie kasjerki miłe i uprzejme. W całym sklepie panuje pogodna atmosfera. Minusem jest bardzo mały parking.

Takiego bałaganu to nie ma żadne dino w okoliy

Już dawno należało się wystawić opinie temu marketowi. Bałagan, zastawione regały paletami z towarem( nie można się dostać do towaru np krakersów bo palety z piwem zasłaniają cały regał), wieczny brak kasjera na stanowisku kasowym. Stoisko z mięsem brudne, ekspedientka nosiła mięso bez rękawiczek, a do tego bardzo niemiła i opryskliwa kierowniczka.Ciągłe kolejki.

Super, tak trzymać :)

Bardzo lubię ten sklep, lubię uśmiechniętych i wesołych pracowników, zawsze pomocnych i chętnych do rozmowy. Na dziale mięsnym zdobywam świetne przepisy i inspiracje obiadowe od Pań, które naprawdę cieszą się na widok klientów. To jest zdecydowanie mój ulubiony sklep, bo czuję się tu jak wśród swoich.

Super

Dużo asortymentu, miła obsługa.Liczne promocje i atrakcyjne ceny.Towar poukładany.

Zła atmosfera

Bardzo niepokoi mnie atmosfera w sklepie .Często robię tam zakupy bo do tej pory znajdowałam tam wszystko czego potrzebuję. W tym sklepie jestem prawie codziennie bo takie mam potrzeby. Niestety jakość usług ,brak towaru w półkach ,bałagan i brak organizacji /brak odpowiedniej ilości personelu/działają na nie korzyść tej placówki.

Masakra.

Masakra. Niby lider na rynku, co chwila otwierają nowy sklep , a nie można kupić zwykłej czarnej herbaty liściastej. Same ekspresowe lub zielone smakowe. Żenada

Brud brud i jeszcze raz brud.

Brud brud i jeszcze raz brud. Brudne kosze , walajace się kartony i śmieci, czystość ubrań kasjerek też pozostawia wiele do życzenia. Brak cen produktu ... prawie z każdą rzeczą trzeba chodzić do czytnika.

Nie polecam

Sklep w miare dobrze zaopatrzony chociaż nie chce się do niego zabardzo wracać aczkolwiek 2 gwiazdki za obsługę.Sytuacja następującą.Czas korona wirusa.Malo ruchu i 2 panie przy kasach z czego tylko jedna obsługuje bo wiadomo nie ma tłumów.Widzialem że jedna z nich odchodzi z kasy i idzie do półek z bodajże karma dla zwierząt.Nie dziwne z racji że ewidentna nuda na sklepie to przynajmniej poszła pełnię wyprasować towar albo robić cokolwiek.Ja podeszłem do kasy dosyć cicho i ze słuchawkami na uszach ale wszystko słyszałem.Druga pani zauważając mnie przy kasie stojącego jak kółek nagle zaczęła się drżeć na tamtą że ,,Co ty nie masz roboty.Klient ci stoi a ty na półkach udajesz że coś robisz?".Rozumiem że mogło to nie zbyt fajnie wyglądać ale kto upoważnia tą panią do darcia się na tą drugą.Pomijam fakt że takie rzeczy się mówi poza klientami.Jesli to była jeszcze kierowniczka sklepu to gratuluję inteligencji i samego sklepu.Ja już napewno nie wrócę także gratuluję raz jeszcze bo nie zamierzam chodzic do sklepu gdzie stosuje się takie traktowania zwykłych pracowników.Pomijam fakt że ta pani była przy sobie co mogło być poniekąd też przyczyną takiego ,,mobingu" w pracy.Opisana wyżej sytuacja miała miejsce w Dino Markecie na ulicy Bialskiej 122 w mieście Bestwina Pozdrawiam Patryk rolski

Polecam!

Mają niskie ceny produktów

Odwiedzałeś ostatnio dino?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem