Da Grasso

( 3.67 )

Opinie (1226)

Brak obsługi 10min. ...

Brak obsługi 10min. Przy stoliku żadnej obsługi nie uświadczyłem. Po 10min poszedłem złożyć zamówienie.

Aplikacja oraz strona ...

Aplikacja oraz strona internetowa nigdy nie działa poprawnie. Za każdym razem pojawia się error. Niestety dział techniczny po interwencji nic z tym nie zrobił.

pizza OBRZYDLIWA, pierwszy ...

pizza OBRZYDLIWA, pierwszy i OSTATNI RAZ kupiłam pizze od da grasso. Liczyłam, ze tak wielka sieciówka ma wyrobiona jakość - pizza ohydna, za słona, ser się nie ciągnie w ogóle, to taka tłusta słona skorupa, która obok wysokiej jakości sera nawet nie stała. ciasto bułkowate, nadmuchane jakimiś spulchniaczami, a miało być cienkie, składniki 4 i 5 kategorii. po tej pizzy rozbolała mnie wątroba, a dzieje się tak, tylko kiedy zjem jakieś wyjątkowo niedobre jedzenie. NIGDY WIECEJ. PIENIADZE WYRZUCONE W BLOTO I JESZCZE SIE CZLOWIEK OD TEGO SWINSTWA ROZCHOROWAL po co mi to było? żałuję ze wam zaufałam. l ICZYLAM NA PYSZNA PIZZE Z WYSOKIEJ JAKOSCI SKLADNIKOW, a NAWET MOJ KOT NIE CHCIAL SZYNKI Z WASZEJ PIZZY :D na długie lata zniechęciliście mnie w ogóle do zamawiania pizzy - A U WAS JUZ NIGDY NIE KUPIE, TFU! STRACILISCIE KLIENTKE. DO TEGO KIEROWCA SIE POMYLIL I WYDAL MI NIE TA PIZZE CO ZAMAWIALAM, NIE DOSC ZE NIE TEN RODZAJ TO ROWNIEZ ROZMIAR SIE NIE ZGADZAL, WYDAL MI ZA MALA. po 30 minutach dostałam taka, jaka zamówiłam, ale co z tego skoro była ohydna? NIGDY WIECEJ DA GRASSO!!!! NIEPOTRZEBNIE POSLUCHALAM PIEJACYCH Z ZACHWYTU TUTAJ OPINII, CHYBA SAMA WLASCICIELKA SOBIE JE PISALA. GORSZA PIZZE JADLAM TYLKO W MAXI PIZZA. 52 złote wyrzucone w błoto. Człowiek wam ufa, uczciwie płaci, a w zamian dostaje takie cos. Składniki bardzo kiepskiej jakości. niesmaczna, nie pojadłam, jeszcze dostałam bólów wątroby i mdłości po waszym jedzeniu. jedzcie ja sami! Ja bym się wstydziła takim czymś karmić ludzi.

Ładny, czysty lokal ...

Ładny, czysty lokal z kącikiem do zabawy dla dzieci. Dodatkową 'atrakcją' jest duże akwarium z rybami. Miła, uśmiechnięta obsługa, która od razu przynosi menu i pomaga w wyborze jeśli ktoś ma problem ze zdecydowaniem się. Dodatkowym atutem są miejsca w ogrodzie pod parasolami i mini plac zabaw dla dzieci na świeżym powietrzu. Pizza bardzo smaczna, jedna z lepszych w Puławach. Szybki czas oczekiwania. Jedyny minus to ceny, które są dość wysokie w porównaniu z innymi pizzeriami.

Zamawiamy pizzę lokalu ...

Zamawiamy pizzę lokalu dość często zawsze jest miło i smacznie. Jednak dzisiaj było inaczej zamówiliśmy pizzę telefonicznie pani przyjmujaca zamówienie chyba dopiero się uczy zapytala o wszystko tylko nie o rozmiar pizzy po czym jak oddzwoniłam za 3 min bo nie można było się połączyć bez mojej wiedzy panie nabily na kasę duża pizzę chociaż mnie nawet nie zapytały jaka chce, miały jeszcze pretensje ze wogole zadzwoniłam i zapytałam jaka pizzę nabily i że to nie jest ich wina tylko moja bo pani twierdziła że one napewno zapytały o wszystko tylko ja nie powiedziałam i to wszystko mogą wina. Jak nie wiedziały to mogły zapytać a nie odrazu się rozłączać i nabic duża chociaż nawet nie zdarzyłam się odezwać bo tak szybko się pani rozlaczyla. Jak ktoś się uczy to powinien mieć przy sobie osobę która to kontroluje a nie potem nawet nie wiedzieć jak z tego wybrnąć i wołać koleżankę. Po za dzisiejsza sytuacja lokal jest godny polecenia.

Restauracja fajna i ...

Restauracja fajna i czysta. Pracownicy profesjonalni, mili i bardzo sprawnie przyjmują zamówienia. Często zamawiałem tam pizzę/napoje i zawsze byłem zadowolony.

Bardzo długi czas oczekiwania

Czekałem ze znajomymi na jedną dużą pizze ponad godzinę, a klienci którzy zamawiali po nas otrzymywali zamówienia przed nami. Jakość pizzy bez zarzutów, niestety obsługa pozostawia wiele do życzenia.

Przecudowna i szybka obsługa.

Pan, który mnie obsługiwał zaproponował mi super promocje. Bardzo miło i szybko mnie obsłużył. Jestem zadowolona.

Pizza oraz obsługa

Przyjechałam z dziećmi zjeść poleconą przez znajomych pizzę, zamówiliśmy dwie małe pepperoni oraz jedną dużą margaritte. Kelner, przekazał nam, że pizza będzie gotowa za jakieś 15min. Jednak, pizzy doczekaliśmy się po 2 godzinach. Zostaliśmy zimne, oraz nie dobre pizzy. Nie polecam!!

Kiepsko

Witam troszkę kiepsko z tą pizzeria się dzieje. Nie dość że 2.40 h czekaliśmy to jeszcze pizza przyjechała zupełnie zimna. Dramat jakiś

Świetna obsługa

Pracownicy pizzerii obsługują klientów bardzo sprawnie i kulturalnie. Na zamówienie nie musieliśmy długo czekać, jedzenie było smaczne i świeże. Na sali panował porządek, a personel na bieżąco czyścił sprzęty. Ceny dosyć niskie, przy zachowaniu wysokich standardów.

Odwiedzałeś ostatnio Da Grasso?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Gusto Dominium

(3.70 )

Pizza Hut

(3.95 )

Telepizza

(3.38 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem