KFC

( 3.71 )

Opinie (3429)

W dniu 18.09.2021 ...

W dniu 18.09.2021 ok godz 19.30 zamawiałam stacjonarnie ale przez komputer dla klientów kubełek, zamówienie zostało zaznaczone na wynos po czym otrzymałam kubełek bez reklamówki ani torby papierowej, po zwróceniu uwagi że jest to zamówienie na wynos Pan ze złością mi odpowiedział że nie pakuję się na wynos a torba kosztuje 0.50gr, poprosiłam o nią ale okazało się że nie otrzymałam torbyz uszkami tylko kubełek został wciśnięty do torby zwykłej papierowej a opłata wrzucona do szuflady bądź kieszeni bez wydania paragonu. Bardzo nie miła obsługa i długo się czekało na zamówienie chociaż lokal nie był wypełniony klientami

Jedzenie poprawne, jednak ...

Jedzenie poprawne, jednak czekanie na drugą sztukę cheeseburgera przez 10 minut i w konsekwencji ostygnięcie reszty zniweczyło jakikolwiek pozytywny aspekt wizyty w restauracji. Na plus dobre rozlokowanie, czystość i działanie kiosków samoobsługowych.

KFC Warszawa ...

KFC Warszawa Ch Bemowo w dniu 14.09.21 o 13:27 kupiłam na wynos hot Wings,frytki, kukurydzę ( po długiej nieobecności). Po przyjściu do domu stwierdziłam brak 2 kukurydzy. Dwukrotnie składam reklamację przez infolinię. ( rozmowa nagrywana) Niestety mimo zapewnien, że oddzwoni menadżer restauracji, nikt się nie odezwał w celu wyjaśnienia zdawało mi się tak prostej sprawy. Nadmienię ,że w chwili realizacji mojego zamówienia nie było więcej klientów. Zawiedziona

W dniu dzisiejszym ...

W dniu dzisiejszym 14.09.2021 o godzinie 9:30 złożyłam zamówienie poprzez aplikację KFC. Godzina dostawy w wyborze opcjonalnym została wybrana na 11:00. O godzinie 11:45 kiedy nadal nie było zamówienia dostarczonego ani tym bardziej kontaktu, zadzwoniłam pod infolinię celem uzyskania jakichkolwiek informacji odnośnie zamówienia. Najpierw nie dało się kompletnie połączyć czekając na rozmowę z konsultantem bardzo długi czas, a gdy już doszło do skutku na żadną pomoc nie mogłam liczyć. Pani konsultant powiedziała, że kierownik restauracji pilnie się ze mną skontaktuje aby wyjaśnić problem. Cóż, zamówienie składane o godzinie 9:30, natomiast w chwili obecnej mamy godzinę 21:00 i nadal brak kontaktu nazwanego jako "pilny" przez konsultantkę ze strony kierownika restauracji. Pragnę dopisać, iż zamówienie na godzinę 11:00 nie było przypadkiem, jest to jedyny czas w ciągu dnia pracy kiedy pracownicy mogą spożyć posiłek. Nie jeden raz zamawialiśmy posiłki z państwa restauracji, zostawiając sporo pieniędzy w Waszej restauracji. Niestety, pracownicy dzięki niekompetencji Państwa firmy oraz Państwa pracowników byli głodki i źli. Oczywiście rozumiem, że tak "błachy" problem jak brak dostarczenia zamówienia, brak kontaktu, niespełniona obietnica kontaktu z kierownikiem oraz niedotrzymanie warunków zamówienia poprzez aplikację spłynie w eter, gdyż jestem tylko zwykłym "szarakiem", natomiast niechęć, złość oraz szereg innych mało pochlebnych cech wobec Państwa firmy pozostanie. Tym samym z powodu zupełnego zbagatelizowania takiego problemu z pewnością zakończymy składanie zamówień u Państwa, firmowo oraz prywatnie. Po prostu, gdy człowiek jest zupełnie pominięty mimo, że chciał wyjaśnić problem jest to krzywdzące.

Nie polecam tej ...

Nie polecam tej restauracji. Wybraliśmy się raz w niedzielne popołudnie do tego KFC i gdy noga od krzesła złamała się pod klientką w starszym w wieku, to na naszych oczach zero reakcji ze strony osoby prowadzącej zmianę ani ze strony pracowników. Pomogliśmy pani wstać i zwróciliśmy uwagę obsłudze o zdarzeniu. Obsługa w dalszym ciągu realizowała zamówienia i olała klientkę z obitym łokciem. Było im również obojętne gdzie odstawimy zepsute krzesło. Tak naprawde mogło sobie zostać tam gdzie sie złamało... Osoba prowadząca zmianę olała całą sytuacje i powinna się wstydzić

Poprosiłam o Qurrito ...

Poprosiłam o Qurrito i longera z sosem majonezowym a otrzymałam z ochydnym BBQ - Qurrito i longer z ketchupem

Dramat, Zamawialiśmy niejednokrotnie ...

Dramat, Zamawialiśmy niejednokrotnie i za każdym razem coś brakuje, po reklamacji jesteśmy zlewani, nic nie dojeżdża i nikt się nie kontaktuję w tej sprawie!!!! Za każdym razem to samo!!!

Plusy: szybkość obsługi, ...

Plusy: szybkość obsługi, ogólny porządek i czystość, miła obsługa Minusy: zbyt mała ilość miejsc parkingowych, fatalny wyjazd na ul. Sikorskiego, czasem pełne kosze na śmieci na zewnątrz budynku

Zamówienie zostało zrealizowane ...

Zamówienie zostało zrealizowane sprawnie. Obsługa jednak nie była mile nastawiona do klienta, Pani przy kasie ewidentnie oburzona, iż nie miałem przy sobie drobnych, nie kryła swojej złości. Lokal utrzymany w czystości. Jeżeli chodzi o samo jedzenie to stosunek jakości do ceny nie byl rozbieżny. Według mnie warto wskoczyć tu na szybki fastfood.

Z wielką ...

Z wielką przykrością jak i zażenowaniem jestem zmuszony przestrzec jak i poinformować innych klientów którzy planują spożyć posiłek w tej oto restauracji o naprawdę długiej jak i fatalnej obsłudze . Długi okres oczekiwania na zamówienie około 40 minut na kubełek . W tym czasie nawet nie mogłem doprosić się o kubeczek na napój . Po drugie poważne problemy gastryczne , żołądkowe po spożyciu pare godzin później . Naprawdę odradzam . Trują klientów .

Pomimo długiej kolejki ...

Pomimo długiej kolejki obsługa w miarę sprawnie sobie radziła. Zamówienie zostało przyjęte bardzo sprawnie, czego nie można powiedzieć o jego realizacji, bo ta trwała ponad 10 minut, mimo niewielkich rozmiarów zamówienia.

Mimo iż zamówienie ...

Mimo iż zamówienie nie było zbyt skomplikowane ( 2kanapki i mały box) zrealizowanie go zajęło ponad 50 minut po kilkukrotnych prośbach. Tłumaczenie kierownika iż jest niedziela handlowa nie jest satysfakcjonujące ponieważ na 3 osoby które wydawały zamówienia częstotliwość ich wydawania wynosiła 1 zamówienie na 3/4 minuty. Kolejna rzeczą niedopuszczalna jest fakt ze nie zostaliśmy poinformowani o długości oczekiwania. Sama organizacja wydawania posiłków karygodna ponieważ wszystkie kanapki/ były przygotowane wystarczyło je tylko odpowiednio skompletować i spakować.

W restauracji KFC, ...

W restauracji KFC, od dłuższego już czasu, chcąc kupić kawałki kurczaka są dostępne tylko nóżki, a innych kawałków nie ma. Obojętnie o jakiej porze dnia i tygodnia są dostępne tylko nóżki. Sądzę, że jest to zmowa lub krętacka procedura restauracji. Nóżki są dużo tańsze i o mniejszej wadze mięsa, mogą być więc podmieniane. Niniejsza skarga dotyczy Restauracji KFC w Swarzędzu. Nie jest to pierwsza moja skarga, proszę o odpowiednie zadziałanie i odpowiedz na niniejszą skargę. Edward Hadaś, 62-020 Zalasewo, Osiedle Leśne 74

Po złożeniu zamówienia ...

Po złożeniu zamówienia w drive, zestaw twister + 15 skrzydełek usłyszeliśmy ze będziemy musieli poczekać około 10 min i mamy stanąć na parkingu. Przyjęliśmy do wiadomości, zapłaciliśmy i zaparkowalismy na wprost okienka. Po upływie 20 min mój partner poszedł zapytać się czy jeszcze długo będziemy czekali. A cały czas podjeżdżały samochody, odbierały zamówienia i odjeżdżały. W odpowiedzi usłyszał ze jeszcze skrzydełka nie zostały przygotowane i musimy poczekać. Upłynęło kolejne 20 minut, cały czas podjeżdżają i odjeżdżają samochodzie, a my ciagle czekamy. Powstaniwilam mieć pójść teraz ja i zapytać się o nasze zamówienie. Pytam się a tu wszyscy na mnie spoglądają jak na kosmitę o co mni chodzi. Pytam się czy ponad 40 minut oczekiwania to już nie przesada, i co słyszę? My nie mamy takiego zamówienia, ale jednej osobie z obsługi, zachciewa się, spojrzeć na wydruk jaki trzymam w ręce, szuka i oznajmia mi ze się zagubili a poza tym w złym miejscu widocznie stoję bo mnie nie widza. Pokazuję wiec w którym miejscu mamy zaparkowane auto a niewzruszony gościu mówi ze on i rak nie widzi. Z łaska przygotowuje zamówienie i nawet nie łaskaw jest przeprosić za zaistniała sytuację. Jedzenie jak później się okazuje jest zimne. OMIJAJCIE ten punkt. Sytuacja powtórzyła się w dniu dzisiejszym , 2 tygodnie po opisywanej ale tym razem nie dyskutowalismy tylko od razu zaczęliśmy wymagać. Ja rozumiem że ludzie mogą mieć dawno gdzieś co robią a ty kliencie nie masz nic do gadania. Moim zdaniem niech zmienia personel w tym punkcie albo niech go zamkną. Ja już ze znajomymi z daleka będę omijać ten punkt.

Dzień dobry, dzisiaj ...

Dzień dobry, dzisiaj około godziny 14 zamówiłam na wynos twistera i frytki ( nr zamówienia 27) w wersji wegetariańskiej ( z plackiem ziemniaczanym). Już kolejny raz dostałam zamówienie z mięsem którego z racji ze jestem wegetarianką nie zjadłam i musiało wylądować w koszu. Już 4 raz miałam taką sytuację. Chciałabym aby takie sytuacje nie miały miejsca a jest to niestety notoryczne.

Notorycznie nie zgadzają ...

Notorycznie nie zgadzają się zamówienia jeśli są na wynos. Któryś raz biorę na wynos i nie jest wszystko spakowane. Dziś było podobnie zamówienie, na 88 zł i nie dostałam Grandera. Płacę za jedzenie które chce dostać.

Odwiedzałeś ostatnio KFC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem