Sinsay

( 3.35 )

Opinie (215)

Nie kompetencja obsługi

Zamówienie składało sie z 3 rzeczy opłacone było dnia 12-08-2021. Wszystko by było fajnie gdyby nie to ze paczka od 3 dni nie była nawet przygotowywana po kontakcie po przez czat na stronie dowiedziałem sie tyle ze mają wyprzedaż i mogą paczki ulec wydłużeniu podczas przygotowywania stwierdziłem ze poczekam max 2 dni paczka stała w miejscu wiec dzwoniłem na infolinie dowiedziałem sie ze coś ją zatrzymało na magazynie nie wiadomo co ( także super obsługa to jak by powiedzieć ze nie bo nie) i kontaktować będą sie przez drogę mailową maila żadnego nie otrzymałem dzwoniąc kolejny raz dowiedziałem sie od pani która była bardzo nie miła widać było ze nie chce jej sie rozmawiać z klientami że moja paczka już idzie do kuriera z magazynu poczym paczka dalej była bez zmian dzwoniąc ostatni raz bardzo miły Pan który wie co robi w danej firmie i potrafi sie poruszać po elektronice powiedział mi ze w owym tygodniu składania zamówienia był błąd w systemie i paczka moja nie byla nawet przygotowana bo magazyn nie widział zlecenia poczym powiedział ze ponowi zlecenie i raczej zostanie wysłana do końca tego tygodnia i powiedziałem mu ze irytuje juz mnie dany sklep bo za każdym razem słyszę inna wersje co z paczką sie dzieje i ze żadnej drogi mailowej nie ma więc powiedział ze osoba która miała sie kontaktować to jej to przekaże i sie skontaktuje ze mną poczym moja paczka została wycofana anulowana zwrócono mi środki i dostałem kod rabatowy 5% na rzeczy które nie są przecenione czyli opluto mnie i łatwiej było sie pozbyć problemu ze mną i wycofać mi zamówienie niż faktycznie coś zrobić ku temu by paczka dotarła gdzie zależało mi na tej paczce . Troche wieje nie kompetencją z strony owych Pań którym przydał by się kurs doszkalający jak używać poprawnie komputera Nie polecam danego sklepu ponieważ jest bardzo ciężko z uzyskaniem jakiej kolwiek informacji zwrotnej na temat co sie dzieje z przesyłką. Pan z obsługi ratuje sytuacje dlatego daje połowę gwiazdki

Świetna obsługa!

Jestem zadowolona z zakupów, szkoda tylko, że poszczególne koszulki nie miały swoich opakowań - wszystkie zapakowano " luzem" do jednej torby foliowej. A miały to być prezenty dla wnuków - no cóż, dbanie o planetę na pierwszym miejscu....

Tania odzież ale słaba jakość

Ubrania są tanie, jednak nie zawsze dobre jakościowo. Często po paru praniach robią sie już niezdatne do chodzenia

Nie polecam sklepu w Nową sól

Nie polecam Pani odmówiła zakupu ,bo nie miała wydać reszty,twierdząc że powinnam przyjść z wyliczona kwotą Więcej tam nie będę kupować

Dno i wodorosty

Panie przy kasie stwierdziły ze nie mają jak wydac nam pieniędzy, pomimo że są 3 inne kasy . Oprawiła nas z kwitkiem gdzie miałyśmy zakupy na 350zl . Nieprofesjonalna obsługa, nie polecam sklepu

Niekompletne zamowienie

Zamówiłam parę ciuszkow i piżamy dziecięce jeden zestaw piżamy był niekompletny 3 tyg jakis pisania email i wogole nie dostałam ani spodni brakujących ani nic. Nie polecam zamawiania online. Pierwszy sklep w którym nie potrafią doslac towaru A gdy napisali że wyślą kuriera po niekompletna rzecz również nie dotarł. Bardzo dużo zamawiam ogólnie przez Internet ale sinsay to porażka straszna

Beznadzieja

Zamówiłam spodnie dresowe, niestety porwane... Zwracać nie będę bo koszt zwrotu to 15 zł więc się nie opłaca ale jestem niezadowolona bardzo!!

Duży wybór ubrań

Duży wybór ubrań, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie. Trzeba jednak pamiętać, że to sklep sieciowy i nie wszystko jest dobrej jakości. Nie zmienia to jednak faktu, że idzie znaleźć coś fajnego w dobrej cenie.

Super takiej obsługi nie ma nigdzie.

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w sklepie. Sprzedawca posiada wiedzę o proponowanych produktach i chętnie się nią dzieli. Jest miły i sympatyczny. Od samego początku wzbudził moje zaufanie z przyjemnością wróciłabym do tego sprzedawcy w celu zakupu produktu.

Obsługa on-line porażka

Dostałam uszkodzony przedmiot w paczce. Chciałam zrobić reklamacje ale odsyłka na własny koszt to połowa wartości zamówienia. Pisała do mnie wiadomość jedna Pani, ale brak dalszego kontaktu oraz informacji. Pracownik niekompetentny (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO).

Czuje się oszukana

Zakupiłam wczoraj 3 rzeczy marki sinsay, dzisiaj jeszcze raz spojrzałam na metki, a tam ceny naklejone. Pod naklejonymi cenami znajdują się inne, niższe niż te naklejone, przez co zostałam oszukana. Nie polecam, nie rozumiem jak można tak traktować klientów, konsumentów.

Obsługa klienta fatalna

Pierwszy i ostatni raz złożyłam zamówienie w tym sklepie. Zamówienie złożone 9.01, do tej pory nie otrzymałem ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Od stycznia piszę i dzwonię, zostałam poinformowana, że reklamacja została złożona u przewoźnika i jest 30 dni na rozpatrzenie. W lutym dostałam informację na infolinii, że dopiero 9.02 zostala złożona reklamacja. Dziś, dzwoniąc po 30 dniach, dowiedziałam się że reklamacja została złożona 22.02! Robią sobie ze mnie żarty na infolinii chyba. Tymczasem prawo mówi, że sklep ma obowiązek zwrotu środków w przypadku niedistarczenia towaru, niezależnie od swojej reklamacji złożonej do przewoźnika. Bardzo nie polecam tego sklepu. PS panie na infolinii są uprzejme, tylko po prostu zbywają klienta...

Fatalna obsluga

Zamowilam kosz i trzy podkladki pod talerz. Przyszedl kosz i jedna podkladka. Zlozylam reklamacje ze brakuje dwoch podkladek. Doslali ale znowu tylko jedna. Zlozylam kolejna reklamacje tym razem telefonicznie. Przez tydzien nikt nic nie odpisal wiec zglosilam emailowo. Na emaila oddzwonili ale od tygodnia nawet dwoch nie doszla trzecia podkladka. Za chwile minie miesiac jak na raty przysylaja trzy podkladki. Pracownicy niestety nie potrafia zliczyc do trzech

Wszystko super

Sprawna obsługa, bezproblemowe zwroty, częsta zmiana towaru.

Dobrze

Spory wybór towarów w przystępnej cenie. Obsługa miła, czysto w sklepie. Można przymierzyć w czystych przymierzalniami. Zrobiłam sobie prezent na Walentynki i kupiłam sobie płaszczyk o jakim marzyłam w dobrej cenie. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Sinsay?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem