Juwentus

( 3.17 )

Opinie (6)

Uważajcie

Zrezygnowałam z Ochrony Juwentus (nikt w domu nie mieszkał) tym bardziej że jak powstało nawet drobne opóźnienie w płatności to od razu mi wypowiadali Umowę. Jak uregulowałam zaległość, wznawiali Umowę mimo że nie chciałam już z nich korzystać.. no i po paru latach sprawa w sądzie bo nie zapłacone faktury (przecież mi wypowiedzieli Umowę a potem sami uznali że jednak nie wypowiedzieli) i nadajnik mam oddać. W Umowie nie miałam obowiązku oddania nadajnika ale i tak zawiozłam żeby się dowiedzieć od pracownika, że to złom i na złom pójdzie.. ale! Koszty sądowe i komornicze 1500 złotych w sumie. Za złom który im oddałam. NIGDY WIĘCEJ JUWENTUS!!!

Uwaga

Przyszło wezwanie do zapłaty 900 zł za nieoddany nadajnik. Obsługa Klienta nie zadzwoniła do mnie. Nie było mnie też w lokalizacji pod którą wysyłano pisma. Przyjechałem do biura w Krakowie i nie przyjęto zdemontowanego nadajnika, który jest wart około 300 zł. Bardziej opłaca im się abym zapłacił 900 zł. Kasiarze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Mają pozycję liderów wśród agencji ochrony w Polsce

Mają pozycję liderów wśród agencji ochrony w Polsce, ale również obsługują kilkadziesiąt tysięcy kontrahentów na terenie całego kraju. Juwentus zakładał wujkowi system alarmowy w firmie. Montaż instalacji był naprawdę fachowy. Serwis też do mojej dyspozycji na każde zawołanie, więc w razie gdy coś by się działo nie będę musiał czekać kilka dni aż naprawią usterkę.

Choć firma Juventus to jeden z leaderów na rynku w branży

Choć firma Juventus to jeden z leaderów na rynku w branży ochroniarskiej, to miałem różne doświadczenia z nią związane. Postanowiłem dać im kolejną szansę i umówiłem się na spotkanie z koordynatorem do spraw ochrony o imieniu Maciej. Zaskoczyła mnie wyjątkowa aparycja, kultura i odpowiedni wygląd przedstawiciela - koordynatora, jak się tytułował. Cieszy mnie, że firma uderzyła w młodych, dobrze wykształconych i kulturalnych ludzi. Rozmowę z Panem Maciejem - pracującym prawie od dwóch lat, zresztą po jednej z lepszych Uczelni - AON, jak dyskretnie podpytałem, oceniam bardzo dobrze. Informacje, które otrzymałem były poprawne, rozmowa przebiegała prawidłowo.

Mam okazję bywać często w budynku

Mam okazję bywać często w budynku, gdzie na recepcji znajdują się pracownicy firmy Juwentus. Mają oni zawsze na sobie schludne, eleganckie uniformy, prezentują się profesjonalnie. Ich kultura osobista jest również na odpowiednim poziomie – zawsze można liczyć na przywitanie, są chętni do pomocy, uczynni. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do poziomu świadczonych przez nich usług.

Chciałam podzielić się moją obserwacją dotyczącą agencji

Chciałam podzielić się moją obserwacją dotyczącą agencji ochrony Juwentus. W jeden z weekendów pojawił się u mnie serwisant firmy twierdząc, że do biura nie wływa sygnał z mojego domu i musi znaleźć przyczynę tego stanu rzeczy. Ponieważ jest to usterka, której nie widać na monitorze zainstalowanym u mnie w domu, zgodziłam się na skorygowanie usterki. Niestety po naprawie okaało się, że usługa ta jest płatna i firma przyśle mi fakturę. Ponieważ nikt z serwisu wcześniej do mnie nie zadzwonił z informacją o awarii i nie dostałam sygnału o przyjeździe serwisanta, postanowiłam sprawę wyjaśnić. Po pierwsze koszty naprawy powinny być znane klientowi chociaż w przybliżeniu przed naprawą, jeśli takie są, po drugie firma ma obowiązek poinformowania mnie jeśli wysyła do mnie serwisanta. Równie dobrze może być to złodziej, który podaje się za serwisanta. Podjęłam więc negocjacje z serwisem tłumacząc im swoje racje. Wymagało to ode mnie 2 telefonów, ale sprawę załatwiono tak jak należy, czyli zrezygnowano z obciążania mnie kosztami. Reasumując firma Juwentus nie zrzuciła odpowiedzialności na niekompetencje pracownika, ale wyszła z całego konfliktu zachowując dobre wrażenie. Kontynuujemy współpracę.

Odwiedzałeś ostatnio Juwentus?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Justus

(4.67 )

IMPEL

(1.00 )

SOLID SECURITY

(1.60 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem