Juwentus

(2.43)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 14)

Opinia - mniej...
Opinia - mniej niż ZERO! Założyli przestarzały system już w momencie montażu - o czym poinformował nas jeden z ich majstrów. Ale oczywiście opłata była jak za nowoczesne rozwiązania. Ciągle mieliśmy problemy z czujkami. Alarm włączał się bez powodu. Czujki były wyłączane. Z czasem tygodniami nie mieliśmy przez to ochrony, ale nie przeszkadzało to Juwentusowi w braniu kasy. Jak już nie wiedzieli co zrobić z tym wadliwym systemem, to zaproponowali po dwóch latach zakup kolejnego! Wspaniale! Kasę ciągle brali i nie można było się wymiksować z umowy. Trzeba mieć tupet, żeby wysyłać faktury za usługę, której nie świadczą z własnej winy. Z całego serca nie polecam!

Joannapl

24.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Grupa...
Nie polecam. Grupa interwencyjna (tj. jeden emerytowany Pan) przyjeżdża po czasie od uruchomienia alarmu. Wcześniej dzwonią do mnie sąsiedzi, że cos się dzieje w domu. Do tego ciągłe podwyżki abonamentu. Wypowiedzenie umowy problematyczne, brak kontaktu zwrotnego. Nie wiadomo co zrobić z nadajnikiem.

niezalogowany-uzytkownik

14.12.2021

Placówka

Warszawa, Poloneza 91

Nie zgadzam się (0)
Zrezygnowałam z Ochrony...
Zrezygnowałam z Ochrony Juwentus (nikt w domu nie mieszkał) tym bardziej że jak powstało nawet drobne opóźnienie w płatności to od razu mi wypowiadali Umowę. Jak uregulowałam zaległość, wznawiali Umowę mimo że nie chciałam już z nich korzystać.. no i po paru latach sprawa w sądzie bo nie zapłacone faktury (przecież mi wypowiedzieli Umowę a potem sami uznali że jednak nie wypowiedzieli) i nadajnik mam oddać. W Umowie nie miałam obowiązku oddania nadajnika ale i tak zawiozłam żeby się dowiedzieć od pracownika, że to złom i na złom pójdzie.. ale! Koszty sądowe i komornicze 1500 złotych w sumie. Za złom który im oddałam. NIGDY WIĘCEJ JUWENTUS!!!

Niezweryfikowany Klient_c0JU

02.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przyszło wezwanie do...
Przyszło wezwanie do zapłaty 900 zł za nieoddany nadajnik. Obsługa Klienta nie zadzwoniła do mnie. Nie było mnie też w lokalizacji pod którą wysyłano pisma. Przyjechałem do biura w Krakowie i nie przyjęto zdemontowanego nadajnika, który jest wart około 300 zł. Bardziej opłaca im się abym zapłacił 900 zł. Kasiarze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_enJP

22.08.2019

Placówka

Kraków, Josepha Conrada

Nie zgadzam się (1)
Mają pozycję liderów...
Mają pozycję liderów wśród agencji ochrony w Polsce, ale również obsługują kilkadziesiąt tysięcy kontrahentów na terenie całego kraju. Juwentus zakładał wujkowi system alarmowy w firmie. Montaż instalacji był naprawdę fachowy. Serwis też do mojej dyspozycji na każde zawołanie, więc w razie gdy coś by się działo nie będę musiał czekać kilka dni aż naprawią usterkę.

zarejestrowany-uzytkownik

13.11.2012

Placówka

Kraków, Josepha Conrada

Nie zgadzam się (0)
Choć firma Juventus...
Choć firma Juventus to jeden z leaderów na rynku w branży ochroniarskiej, to miałem różne doświadczenia z nią związane. Postanowiłem dać im kolejną szansę i umówiłem się na spotkanie z koordynatorem do spraw ochrony o imieniu Maciej. Zaskoczyła mnie wyjątkowa aparycja, kultura i odpowiedni wygląd przedstawiciela - koordynatora, jak się tytułował. Cieszy mnie, że firma uderzyła w młodych, dobrze wykształconych i kulturalnych ludzi. Rozmowę z Panem Maciejem - pracującym prawie od dwóch lat, zresztą po jednej z lepszych Uczelni - AON, jak dyskretnie podpytałem, oceniam bardzo dobrze. Informacje, które otrzymałem były poprawne, rozmowa przebiegała prawidłowo.

zarejestrowany-uzytkownik

05.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam okazję bywać...
Mam okazję bywać często w budynku, gdzie na recepcji znajdują się pracownicy firmy Juwentus. Mają oni zawsze na sobie schludne, eleganckie uniformy, prezentują się profesjonalnie. Ich kultura osobista jest również na odpowiednim poziomie – zawsze można liczyć na przywitanie, są chętni do pomocy, uczynni. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do poziomu świadczonych przez nich usług.

Born

14.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałam podzielić się...
Chciałam podzielić się moją obserwacją dotyczącą agencji ochrony Juwentus. W jeden z weekendów pojawił się u mnie serwisant firmy twierdząc, że do biura nie wływa sygnał z mojego domu i musi znaleźć przyczynę tego stanu rzeczy. Ponieważ jest to usterka, której nie widać na monitorze zainstalowanym u mnie w domu, zgodziłam się na skorygowanie usterki. Niestety po naprawie okaało się, że usługa ta jest płatna i firma przyśle mi fakturę. Ponieważ nikt z serwisu wcześniej do mnie nie zadzwonił z informacją o awarii i nie dostałam sygnału o przyjeździe serwisanta, postanowiłam sprawę wyjaśnić. Po pierwsze koszty naprawy powinny być znane klientowi chociaż w przybliżeniu przed naprawą, jeśli takie są, po drugie firma ma obowiązek poinformowania mnie jeśli wysyła do mnie serwisanta. Równie dobrze może być to złodziej, który podaje się za serwisanta. Podjęłam więc negocjacje z serwisem tłumacząc im swoje racje. Wymagało to ode mnie 2 telefonów, ale sprawę załatwiono tak jak należy, czyli zrezygnowano z obciążania mnie kosztami. Reasumując firma Juwentus nie zrzuciła odpowiedzialności na niekompetencje pracownika, ale wyszła z całego konfliktu zachowując dobre wrażenie. Kontynuujemy współpracę.

Katarzyna_672

25.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)

Juwentus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Juwentus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.