ASO TOYOTA Kozłowski

( 3.70 )

Opinie (15)

Poszłam obejrzec nowe Toyoty

Poszłam obejrzec nowe Toyoty. Wybór duzy. Samochody stały czyściutkie. Kiedy weszłam do sklepu, pan podszedł do mnie i zaproponował pomoc. Pokazał mi dostepne modele, zaproponował jazdę próbną. Był bardzo szczegółowy, potrafił omówic konkretne moje pytania. znała oferte oraz był bardzo zaangazowany w obsługe. Bardzo sprawnie mnie obsłuzono. Otrzymałam ulotki, foldery. W salonie porzadek. Czyste szyby, podłogi.

Niepolecam obsługi przez pania Iwonę

Niestety totalny brak profesjonalizmu przez Panią pracownicę (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), najpierw miała problem z tym aby podejść do nas aby z nami porozmawiać kilkakrotnie była proszona. Odpowiadała ignorując sprawdzając co chwilę telefon komórkowy jak by to co w nim jest było ważniejsze niestety nie polecam jeśli już to obsługę innych sprzedawców, Pani zachowała się jak typowa sklepikarka ze sklepu spożywczego.

obsluga mila konkretna slowna

polecam salon Kozlowski Toyota Szczecin nie pierwszy raz kupowalem samochod z salonu ale ta obsluga prezentowana przez pana Mateusza pozytywnie mnie zaskoczyla .Polecam

Witam

Witam ,Nie polecam serwisu napraw blacharskich w ASO Toyota kozłowski , Szczecin , Mieszka I , moja ocena tego serwisu jest na podstawie moich kłopotów z remontenm blacharskim w tym serwisie toyoty , samochod RAV4 po kolizji ma uszkodzony błotnik lewy , drzwi lewe , koło lewe , wina była drugiego uczestnika kolizji na rondzie , 17 czerwca odcholowałem samochód do ASO toyoty na Mieszka I w szczecinie i naprawiam bezgotówkowo , rzeczoznawca warty i warta zrobiła kosztorys , i toyota podała warcie ze dokona remontu przez dwa dni , więc warta od czasu przesłania kosztorysu dodała dwa dni i uwaza ze remont jest juz zakonczony i warta 4 lipca zabrala mi samochod zastepczy bo remont uwaza za zakonczony , a toyota wogole w tym czasie remontu nie zaczęła ,toyota zrobiła swoje poprawki i czekała na potwierdzenie z warty na zapłate całosci kosztów naprawy , warta długo nie potwierdzała tychkosztow bo czekała na notatke z poloicji , wreszcie 13 lipca warta potwierdzila zapłate całości kosztów i dopiero teraz toyota zaówiła potrzebne części do remontu , ale okazało sie , że na drzwi trzeba poczekać dłużej bo nie maja w centralnym magazynie i nie wiadomo kiedy otrzymają , i tak do dzisiaj czyli do 19 lipca 2015 remont nie jest skończony i toyota nie wie kiedy skończą bo nie maja drzwi , a remont dla warty trwał dwa dnii tak jak podala toyota , i co myśleć o tak renomowanym serwisie ? dla mnie to brak profesjonalizmu i brak przewidywania i planowania remontów przez niektórych ludzi z serwisu , dlatego tego serwisu nie polecam , proszę także o opinie innych klientów tego serwisu , może ja ma takiego pecha , nie wiem , dziekuje , pozdrawiam , Kazimierz

Udałam się do salonu zorientowac sie w nowych samochodach

Udałam się do salonu zorientowac sie w nowych samochodach. Wybór bardzo duzy, kilka modeli stało więc mozna było pogladac. Po chwli podszedł do mnie pan, bardzo wczuł sie w obslugę, był zorientowany w ofercie. Był równiez uprzejmy i bardzo sympatyczny. Sprawnie rozmowa potrawała. Otrzymałam ulotki i foldery. W sklepie czysto. Samochody równiez.

Chciałam obejrzec nowe samochody

Chciałam obejrzec nowe samochody, które były w salonie wybrałam sie wiec obejrzec, kiedy tylko weszłam od razu podszedł do mnie pan przywitał mnie i zapytał w czym pomóc, pokazał mi nowe modele, objaśnił duża niejasności dla mnie, był bardzo miły i znała dobrze aktualna ofertę, oraz był bardzo zaangazowany w obsługe, podał mi foldery do obejrzenia na spokojnie w domu, wybór duży, niektóre auta w miarę w rozsądnej cenie, bardzo sprawnie mnie obsłuzono mimo że na razie chciałam się tylko rozejrzec, w salonie porządek i ład

udałam sie do salonu obejrzec nowe auta

udałam sie do salonu obejrzec nowe auta, miałam taki zamiar zmienic auto, ale nie mogłam sie zdecydować, kiedy weszłam zaczęłam sie rozglądać w modelach, które były dostepne, po chwili podszedł do mnie pan przywitał mnie i zaproponował pomoc, był bardzo uprzejmy, pokazła mi modele, omówił szczegoły, zaproponował jazdę testową w sobotę, widać, że zależało mu na dobrej obsłudze klienta, znał aktualna ofertę, wybór duży, aż nie mogłam sie zdeydować, bardzo sprawnie mnie obsłuzono mimo że na razie tylko się zastanawiałam, w salonie ład i porzadek

poszłam zorientować się w ofercie

poszłam zorientować się w ofercie, kiedy weszłam pan mnie przywitał i zaprosił do stoiska, pokazał mi auta, omówił szczegóły, zaproponował jazdę próbną, pan był bardzo uprzejmy i zaangażowany w obsługę, znał aktualna ofertę, zaproponował również zakup na raty, wybór i dostepność bardzo duża, w salonie porządek i lad, auta ładnie wyeksponowane

udałam się do salonu

udałam się do salonu, żeby zorientować sie ofercie samochodowej, kiedy weszłam pan powitał mnie i zapytał czego poszukuję, pokazał mi wybrany model, omówił wszystkie funkcje, był bardzo uprzejmy i dobrze zorientowany w aktualnej ofercie, wybór bardzo duży, pan zaproponował jazde próbną, bardzo sprawnie zostałam obsłuzona mimo że na razie tylko się rozglądałam, w salonie porządek, ceny dobrze widoczne, szczegóły również

W czerwcu 2010 roku kierowca wyprzedzanego przeze mnie

W czerwcu 2010 roku kierowca wyprzedzanego przeze mnie pojazdu uszkodził prawy bok mojego samochodu.W celu dokonania wyceny naprawy udałem się do ASO TOYOTA Kozłowski mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Struga.Niestety ze względu na fakt, że samochód nie był kupowany w w/w salonie a importowany przeze mnie z Niemiec przedstawiciel firmy poinformował mnie o konieczności wniesienia opłaty w wysokości 500zł.Stwierdzenie to zostało umotywowane tym, że pracownicy serwisu muszą sprawdzić czy auto było serwisowane w autoryzowanych stacjach obsługi.Bezużyteczna okazała się książka napraw z aktualnymi pieczątkami niemieckiego ASO.Zdegustowany i zniechęcony praktykami stosowanymi przez w/w serwis zrezygnowałem z naprawy blacharsko-lakierniczej a auto oddałem do innego w którym przyjęto mnie tak jak należy i nie wołano pieniędzy za nic.

Odwiedzałeś ostatnio ASO TOYOTA Kozłowski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(3.50 )

Audi

(4.12 )

BMW

(3.81 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem