Aldi

( 3.63 )

Aldi jest niemieckim przedsiębiorstwem handlowym, którego misją od ponad 100 lat jest „wysoka jakość w dobrej cenie”. W ofercie sklepu znajdują się produkty spożywcze oraz przemysłowe. Jest to lider wśród sklepów dyskontowych w Niemczech. Przedsiębiorstwo charakteryzuje się w prostocie, odpowiedzialności oraz niezawodności. Angażuje się także w aspekty zrównoważonego rozwoju. W Polsce znajduje się od 2008 roku. Poza Polską i Niemcami sklepy znajdują się także w Belgii, Danii, Francji, Luksemburgu, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.

Opinie (1062)

W dniu dzisiejszym 22 grudnia poszłam z córka na zakupy z

W dniu dzisiejszym 22 grudnia poszłam z córka na zakupy z myśla o zakuie prezentu dla mamy.Zauważyłam w szklanej gablocie ręczny blender w obiznej do 50 zł cenie.Zdecydowałam się go zakupic.Pani ekspedientka wydała mi go i poszłam do kasy.Jakiez było moje zdziwienie,gdy kasjerka po zeskanowaniu w.wym blendera czym prędzej poprawiła pisakiem cene na opakowaniu blendera na 59 zł i stwierdziła,ze tak jej wchodzi na kase.Byłam zdumiona jak można tak postąpić.Skoro cena była ustałona ,przyklejona do opakowania blendera ,jakim prawem przy kasie cenę się podwyższa? Zwróciłam jej uwagę to opryskliwym tonem powiedziała,ze nie musze kupować skoro mi cena nie odpowiada.Ekspedientka Marta była niemiła .Poprosiłam kierowniczkę lecz i ona w podobnym tonie ze mna rozmawiała.Uważam,że jest to zachowanie niedopuszczalne.Skoro towar wystawiono z cena 50 zł to w takiej cenie powinnam go zakupić.

Przyjemny personel, jedyny ...

Przyjemny personel, jedyny minus to brak dymki ale nadrabiają uśmiechem, lubię tam wracać

Miła obsługa. Brak ...

Miła obsługa. Brak szczypiorku nadrabiają uśmiechem . W środku czysto i porządek

Masakra niby nowy ...

Masakra niby nowy sklep, a już na drugi dzień brak chleba krojonego, drożdżówki stare, twarde. Nie Polecam

Sklep Aldi cechuje ...

Sklep Aldi cechuje się porządkiem oraz czystością. Na wstępie znajdziemy czyste koszyki, które są dezynfekowane. Jeśli chodzi o stanowisko z pieczywem, pod wieczór zdarza się twarde pieczywo. Sala jest naprawdę zadbana, a ekspedientki chętnie pomagają we wskazaniu położenia produktów. Ze względu na czystość i miłą atmosferę panująca w sklepie, bardzo lubię go odwiedzać.

Duży wybór w ...

Duży wybór w towarze, ładnie wyeksponowane warzywa i Owoce w dodatku świeże. Miła obsługa.

Po tak zwanej ...

Po tak zwanej rewolucji jest od razu lepiej przestronnie, ładnie wyeksponowane Warzywa i Owoce.

Super wybór produktów, ...

Super wybór produktów, przemiła obsługa, dobre ceny. Zakupy zrobione w miłej atmosferze!

Nigdy nie myślałam, ...

Nigdy nie myślałam, ze porzucę te typowe supermarkety na rzecz Aldi! Jakoś tak od początku nie byłam przekonana do zakupów w tym sklepie do czasu kiedy otwarto duże Aldi blisko mnie. Raz się spieszyłam i weszłam do nowego Aldi po podstawowe produkty. Sklep super! Czysto, półki całe zapełnione, ludzi bardzo mało przez co przyjemnie robiło się zakupy. Można tam znaleźć ciekawe produkty, całkowicie inne niż w tych standardowych sklepach, a ceny bardzo podobne, nawet niekiedy niższe. Super i jeszcze raz super - teraz to mój ulubiony sklep! Brakuje tam tylko jeszcze kas samoobsługowych ale myślę, że za niedługo się pojawią :)

Sklep prowadzony jest ...

Sklep prowadzony jest schludnie, podłogi, półki jak i kasy są czyszczone. Personel zachowuje się uprzejmie i kompetentnie, w razie problemów ze znalezieniem produktu bez problemu nam pomoże. Czas obsługi tego miejsca jest bardzo dobrze koordynowany poprzez dynamiczne otwieranie i zamykanie nowych kas w zależności od ilości klientów przez co zazwyczaj zakupy nie trwają długo. Oferta tego sklepu jest zróżnicowana choć nie wydaje się aż tak duża, jedynym sporym problemem jest niska dostępność pieczywa, który uzupełniany jest stosunkowo rzadko.

Sklep w pełni ...

Sklep w pełni zatowarowany. Stojąc w kolejce - kasjer powiadomił o otwarciu za chwile kolejnej kasy. Obsługa bardzo miła i uprzejma. Porządek na sklepie. Pracownik poproszony o pomoc z chęcią i uśmiechem na twarzy pomógł i udzielił potrzebnych informacji. Sklep z chęcią polecę moim znajomym.

Miła obsługa, pracownicy ...

Miła obsługa, pracownicy uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni do klienta. Sklep godny polecenia

Na sali czysto. ...

Na sali czysto. Towar poukladany. Personelu na sklepie brak. Kolejka do kasy niewielka.

Od samego ranka ...

Od samego ranka można liczyć na świeże pieczywo, uśmiech pracownika oraz bardzo bogatą ofertę produktów spożywczych. Sklep jest utrzymany w porządku, a pracownicy cały czas dbają o czystość. Są również pozytywnie nastawieni do klienta i wychodzą na przeciw potrzebą klienta.

Obsługa sklepu rozmawia ...

Obsługa sklepu rozmawia ze sobą przez specjalne słuchawki, problem w tym, że krzyczą tak głośno, że właściwie mogliby ich nie posiadać. Ponadto mimo dużego obłożenia sklepu otwarta tylko jedna kasa

Odwiedzałeś ostatnio Aldi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem