Violett

(3.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Moja wizyta w...
Moja wizyta w salonie rozpoczęła się od rozmowy z właścicielem, który mnie przywitał i poinformował o cenach za dane usługi. Podszedłem do jednej z pracownic i usiadłem na fotelu. Podobało mi się to, że zostałem obsłużony bardzo szybko i sprawnie, ale pracownica w ogóle nie utrzymywała ze mną kontaktu, tylko cały czas rozmawiała ze swoimi koleżankami, które cały czas stały przy nas. Czułem się z tym bardzo niekomfortowo i wręcz byłem zły, że takie jest w tym salonie podejście do klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

28.04.2009

Placówka

Bydgoszcz, Hetmańska 10

Nie zgadzam się (27)

Violett

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Violett?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.