Ostatnio kilkakrotnie miałam okazję korzystać z usług Starostwa Powiatowego w Płocku a dokładniej z Wydziału Komunikacji. Placówka Starostwa Powiatowego w Płocku była właściwie i czytelnie oznaczona łatwa do odnalezienia widoczna z daleka także bez problemu ją odnalazłam. Drzwi wejściowe oraz okna były czyste i zadbane (tzn. nie były brudne, klamka nie kleiła się itd.) a na drzwiach wejściowych znajdowała się czytelna informacja o typie placówki i godzinach jej funkcjonowania. Najbliższe otoczenie było czyste i zadbane tzn. nie było śmieci przed wejściem, porozrzucanych ulotek, niedopałków, itd. a przy budynku pozostawić bezpłatnie samochód na parkingu choć liczba wolnych miejsc parkingowych była ograniczona i trochę trwało zanim znalazłam wolne miejsce i zaparkowałam auto.Wewnątrz znajdowały się średnio przyjemne warunki co prawda. nie pachniało brzydko, ale było za duszno i za gorąco. Ściany i sufity były czyste i estetyczne, przyjazna kolorystyka i wystrój wnętrza, na ścianach znajdowały się tablice informacyjne. Podłoga wykonana z płytek była czysta i zadbana i nieśliska nie było porozrzucanych śmieci, kurzu, brudu, zacieków, rzucających się w oczy plam itd. Przy wejściu były dostępne na stelażach ulotki informacyjne, bezpłatne gazetki, gotowe druki do wypełnienia.Natomiast na stole znajdującym się po środku poczekalni leżały wzory jak te druki należy wypełniać. W poczekalni znajdowały się również miejsca siedzące dla interesantów w wystarczającej ilości oraz kącik dla dzieci. W budynku Starostwa była także możliwość skorzystania z Barku, (w którym można zakupić kawę herbatę coś do zjedzenia). Jest także kasa więc wszystkie opłaty związane z załatwieniem danej sprawy można wykonać na miejscu. Każdy interesant pobierał numerek i czkał aż jego numerek wyświetli się na ekranie znajdującym się nad salą obsługi klientów. Czekanie na swoją kolej trochę trwało zaś sama obsługa n sali obsługi klientów przebiegła szybko i sprawnie. Pracownik, który prowadził ze mną główną rozmowę miał estetyczny obiór. Ponadto był kompetentny udzielił mi fachowej informacji i pomógł w załatwieniu sprawy z którą się zgłosiłam (wydanie dowodu rejestracyjnego).Używał komunikatów powitania i pożegnania typu Dzień Dobry / Do widzenia jednak nie próbował nawiązywać rozmowy momentami sprawiał trochę wrażenie osoby która się spieszy, ale poza tym wszystko przebiegło ok. Podsumowując Wydział Komunikacji W Starostwie Powiatowym w Płocku jest estetyczny i zadbany ponadto sprawia profesjonalne wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.