PBS - Podkarpacki Bank Spółdzielczy

(3.95)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (23 z 31)

Bardzo wysoki zakres...
Bardzo wysoki zakres kompetencji pracowników dzięki czemu można liczyć na szybką i sprawna obsługę.

Niezweryfikowany Klient_QOt5

29.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dwa dni temu...
Dwa dni temu postanowiłam z różnych względów założyć konto w banku PBS. Dotychczas moje skojarzenia z takimi 'instytucjami' nie były zbyt przyjemne, czułam się jak na dywaniku u dyrektora :) Akurat udało mi się załatwić sprawę w godzinach najmniejszego ruchu (godz.10-11), więc może to mieć wpływ na moją ocenę. Nie mniej jednak jestem bardzo zadowolona z obsługi. Pan, który pomagał mi w założeniu konta na początku przedstawił mi wszystkie opcje, dał chwilę na przemyślenie sprawy i zaczytanie się w ulotkach znajdujących się przy każdym stanowisku. Po podjęciu decyzji, paru podpisach i pokazaniu jak obsługiwać bankowość internetową było po krzyku. Całość trwała może 30 minut ( z uwagi na to, że mi się spieszyło Pan postarał się zamknąć sprawę jak najsprawniej się dało)

zalogowany_użytkownik

19.05.2016

Placówka

Sanok, Jana Pawła II 31b

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bank...
Bardzo dobrze. Bank w porządku, jedyna wada to nieatrakcyjne kredyty. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gurul

05.02.2015

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bez kłopotu można...
Bez kłopotu można tam trafić, po wejściu do lokalu obsługa czeka na klienta, konsultanci znają ofertę od a do z, szczere dzień dobry, oferta dopasowana w miarę potrzeb, wszystko w porządku.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Rzeszów, Podwisłocze

Nie zgadzam się (0)
Obsługa OK!
Obsługa OK!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, traugutta 9

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa!
Bardzo miła obsługa!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, Rynek 1

Nie zgadzam się (0)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa!!!!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, sienkiewicza 1

Nie zgadzam się (0)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa!!!!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, Krakowska 2

Nie zgadzam się (0)
Przyzwoicie.
Przyzwoicie.

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, 3 maja 10

Nie zgadzam się (0)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa!!!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, Kochanowskiego 25

Nie zgadzam się (0)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa!!!!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, Jana Pawła II 31b

Nie zgadzam się (0)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa!!!!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Sanok, Lipińskiego 17

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, duzy wybor produktów zarowno dla Klientow Indywidualnych jak i biznesowych. Indywidualne podejscie do Klienta!

zalogowany_użytkownik

08.08.2014

Placówka

Sanok, Mickiewicza 7

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy banku zachowują...
Pracownicy banku zachowują się kompetentnie, a w dodatku grzecznie i miło. Potrafią doradzić, zaproponować, wytłumaczyć w przypadku wątpliwości. Panie w kasie są wyjątkowo sympatyczne i pozytywnie nastawione do klienta. Korzystam z usług tego banku z prawdziwą przyjemnością.

zarejestrowany-uzytkownik

13.03.2014

Placówka

Wągrowiec, Kolejowa 19

Nie zgadzam się (2)
Podkarpacki Bank Spółdzielczy...
Podkarpacki Bank Spółdzielczy ma kilka swoich placówek w Rzeszowie. Jedna z nich znajduje się przy ulicy Podwisłocze, naprzeciwko urzędu skarbowego. Pracownicy starają się przekazać fachową wiedzę ze swojej strony i nie wprowadzają klientów w błąd, jeśli nie są pewni określonych rzeczy pytają współpracowników. Minusem są częste kolejki, które ciężko rozładować, ponieważ brakuje chociażby wpłatomatów, które same obsłużyłyby osoby chcące tylko wpłacić pieniądze. Lokaty i kredyty porównując do innych banków nie są zbyt konkurencyjne, choć niektóre banki bywają w tej kwestii gorsze. Ciekawą innowacją jest wprowadzenie odczytu z linii papilarnych w bankomatach, co pozwala wypłacić pieniądze nawet gdy nie mamy ze sobą karty.

Pedro_5

18.11.2012

Placówka

Rzeszów, Podwisłocze

Nie zgadzam się (0)
Tym razem Bank...
Tym razem Bank mnie powalił i to na maksa, poczułem się jak za dawnych czasów. Wystrój tego banku trąci starocią na dzień dobry. Czynny w godzinach od 8 do 16, po pracy nie ma możliwości załatwienia spraw. Byłoby fajnie gdyby chociaż był otwarty dłużej o godzinkę. Panie obsługujące starsze, sympatyczne. Chciałem pożyczkę na święta w kwocie około 2 tysięcy złotych i to co usłyszałem od Pani mnie obsługującej zwaliło mnie z krzesła. Szkoda, że nie posiadam konta w tym banku, aby otrzymać 2 tysiące potrzebuję Żyranta! albo zabezpieczenia majątkowego. Ludzie to trochę stare rozwiązanie i nie przy kwocie tak małej. Podziękowałem i zniesmaczony wyszedłem, raczej w tym banku moja noga więcej nie postanie.

Koziorożec

08.11.2012

Placówka

Rokietnica, Golęcińska

Nie zgadzam się (0)
Miejsce dobrze dostępne...
Miejsce dobrze dostępne dla klientów, czyste. Niedopatrzenie może stanowić zbyt mała liczba miejsc siedzących, dla osób oczekujących na swoją kolej. Pracownicy dobrze zorientowani w ofercie swojego banku, pomocni i uprzejmi. Oferta banku jest bogata i urozmaicona. Organizacja i czas obsługi na dobrym poziomie.

pE

02.11.2012

Placówka

Lubaczów, Unii Lubelskiej 6

Nie zgadzam się (4)
Dzisiaj szukałem Banku,...
Dzisiaj szukałem Banku, który ma w swojej ofercie konto walutowe w euro i do którego jest dodawana karta z której można korzystać najlepiej bez prowizji za wybieranie z bankomatów. Niestety ten Bank nie spełnił moich oczekiwań. Można sobie założyć konto walutowe ale ono jest bez karty i nie da się z niego wypłacać gdzieindziej tylko w banku. Do tego Pani zaproponowała mi zwykłe konto z kartą za darmo, ale traciłbym dużo na podwójnym przewalutowaniu najpierw z walutowego na konto, a później podczas wypłaty euro w bankomacie po bardzo niekorzystnym kursie banku. Obsługa była bardzo miła i uprzejma oraz dostałem wizytówkę jakbym się jednak zdecydował na takie coś. Informację tą dostałem w 10 minut i zostałem na bieżąco obsłużony przez pracownika. Natomiast budynek banku jest dość duży w przestronny a w środku jest czysto i zadbanie, na zewnątrz przed samym wejściem jest bankomat.

misiek_9

23.12.2011

Placówka

Jasło, Kościuszki

Nie zgadzam się (1)
Na początku marca...
Na początku marca zostałam zmuszona do założenia konta firmowego w Podkarpackim Banku Spółdzielczym. Zmuszona w celu szybszego przepływu gotówki z konta na konto. Udała się w tym celu do oddziału na ul. Grunwaldzkiej. Po wstępnym przedstawieniu przeze mnie potrzeb Pani z banku zaproponowała podstawowe konto. Poinformowałam ja (gdyż sama nie zapytała)że potrzebuję dostępu do konta przez Internet. Otrzymałam więc propozycję z wyzszą opłatą miesięczną - 35 zł. Podczas obsługi Pani cały czas wykonywała telefony i podchodziła do koleżanki na stanowisku obok w celu uzyskania odpowiedzi na moje pytania : ) Po ustaleniu wszystkiego zostałam poinformowana, że niestety, będę musiała przyjść na drugi dzień ponieważ ona jest praktykantką a umowę musi podpisać kierowniczka. Nie miałam wyjścia. Na drugi dzień zjawiłam się odebrać dokumenty. Zostałam też mile zaskoczona gdyż Pani , z którą rozmawiałam poprzedniego dnia pomyliła się i moja opłata miesięczna za prowadzenie konta ma wynosić nie 35 a 25 złotych. Po dokonaniu wszelkich formalności zostałam szczęśliwą posiadaczką konta firmowego w banku PBS. Ogólnie Bank dosyć przyjazny klientowi – panie są miłe i dosyć gadatliwe : ) Niestety moja sprawa załątwiana była trochę zbyt długo. Placówka malutka, ale czysta.

zarejestrowany-uzytkownik

16.03.2011

Placówka

Nie zgadzam się (6)
Od dawna jestem...
Od dawna jestem klientką tego banku i moje obserwacje są jak najbardziej pozytywne ,Pani obsługująca okienko jest bardzo kompetentna i miła ,jedyne czego mi brakuje to to że nie można wymienić obcych walut w tym banku ale tak pozatym wrażenia są jak najbardzie pozytywne ,acha i jeszcze jedno -brak bankomatu co w dzisiejszych czasach jest podstawą

zarejestrowany-uzytkownik

07.07.2010

Placówka

Nie zgadzam się (24)

PBS - Podkarpacki Bank Spółdzielczy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PBS - Podkarpacki Bank Spółdzielczy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo wysoki zakres...
Bardzo wysoki zakres kompetencji pracowników dzięki czemu można liczyć na szybką i sprawna obsługę.