morele.net

(3.95)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 258)

Pokaż wszystkie opinie

Podejmuję szybką decyzję...
Podejmuję szybką decyzję o zakupie modemu do internetu, ze względu na szybkość dostarczenia towaru wybieram sklep internetowy Morele.net. Cena konkurencyjna też gra dużą rolę, koszty przesyłki omijam, bowiem szukałam sklepu, gdzie jest możliwy odbiór osobisty w dogodnych dla mnie godzinach i miejscu wygodnym pod względem komunikacyjnym. Zamieszczony opis produktu na stronie internetowej zawiera wszystkie potrzebne informacje- parametry techniczne. Sposób wyboru płatności w moim przypadku na miejscu jest kolejnym udogodnieniem. Proces zamówienia produktu poprzez stronę internetową bardzo szybki, funkcjonalny, łatwy. W odpowiedzi dostaję maila, że zamówienie przyjęte. Jest też informacja, że jak produkt będzie gotowy z magazynu dostanę kolejnego maila. Rewelacyjny czas realizacji usługi - w ciągu niespełna 30 minut towar odłożony i gotowy do odbioru. Sklep posiada w niektórych miastach tzw. punkty dystrybucji odbioru , szczegółowe informacje o godzinach dostępności podane na stronie internetowej. Strona sklepu czytelna, łatwa wyszukiwarka, dokładne opisy - funkcjonalna i graficznie zrobiona bardzo starannie. Małe minusy, które zauważyłam: sklep bierze udział w programie 5plus /dla klientów karty programu sieci plus/ nie ma tej informacji wyszczególnionej przy składaniu zamówienia. Punkty, które mogłyby być dodane w związku z zakupami przechodzą "koło nosa". Brak możliwości kontaktu telefonicznego z placówką odbioru - poprzez telefon stacjonarny, sieć telefonii komórkowej nie zawsze obsługuje infolinię tzw. numerów specjalnych, nie zawsze jesteśmy też pod internetem, aby coś dopytać mailowo. Odbiór produktu kolejnego dnia: sklep w Krakowie, bardzo duża powierzchnia, wygodny, czysto. Dojście do budynku oznaczone wyraźnie szyldami. Obsługa miła, zorientowana w zamówieniach, dwie kasy w punkcie odbioru obsługiwane przez pracowników sprawnie. Transakcja udana, zakupy na wysokim poziomie jeżeli chodzi o czas realizacji zamówienia i ogólną organizację.

czystairlandia

01.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

morele.net

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż morele.net?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.