Loox Galeria Optyki

(4.06)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 21)

UWAGA, OSTRZEGAM KLIENTÓW...
UWAGA, OSTRZEGAM KLIENTÓW PRZED DECYZJĄ WYKONANIA OKULARÓW WRAZ Z BADANIEM WZROKU. W dniu 16.09.2021roku w salonie LOOX King Cross Marcelin Poznań, ul. Bukowska 156 w Poznaniu dokonałam zakupu okularów korekcyjnych, progresywnych na podstawie przeprowadzonego badania mojego wzroku. Pani - pracownica która mnie obsługiwała zapewniła mnie, że dokładnie zbada mi oczy co jest oczywiste i jej obowiązkiem wobec klientów. Pytała o jakiekolwiek dokumenty posiadane przy sobie potwierdzające moją wadę wzroku. Przy sobie posiadałam okulary wyrobione 11 lat temu, ponieważ ostatnie jakie nosiłam uległy uszkodzeniu, pęknięciu. Po sprawdzeniu mocy moich starych okularów nieodpowiednich do obecnej wady wzroku, pani- pracownica przystąpiła do badania wzroku. Następnie zaproponowano mi ofertę wyboru soczewek do moich okularów. Z uwagi, że mam dużą wadę wzroku szkła okularów wybrałam najcieńsze z oferty sklepu i z najszerszym polem widzenia okularów progresywnych za kwotę 4640,90 złotych. Po około 1 miesiącu oczekiwań odebrałam okulary. Z salonu wyszłam w nowych okularach. W krótkim czasie jadąc samochodem po drodze zauważyłam, że nie widzę znaków drogowych. Znaczenie danego znaku drogowego w nowych okularach widzę w odległości około 5 metrów od pojazdu, nie widzę i nie odczytam tablic rejestracyjnych, nazwy ulicy i innych potrzebnych treści na jezdni prowadząc samochód w odległości do 3,4 metrów. Po powrocie do domu zauważyłam, że z odległości 3,5 metrów nie mogę odczytać treści na telewizorze, zegarze itp. Zaczęłam odczuwać ból, pieczenie oczu, oraz ból głowy. W dniu odbioru okularów zadzwoniłam do salonu LOOX, powiadomiłam panią-pracownicę, odpowiedzialną za badanie wzroku o poważnych problemach i wadzie okularów, które sprawiają mi problem oraz utrudnienie względem zdrowia. Odpowiedz pani pracownicy salonu, muszę nosić okulary i jest to konieczne, żeby przyzwyczaić wzrok do nowych okularów. Zmusiłam się przez dwa tygodnie przyzwyczajać wzrok. Efektem tego był silny ból głowy, ból oczu, pieczenie i łzawienie. W polu widzenia mojego prawego oka pojawiła się i widzę plamkę. Odczuwam pogorszenie widzenia. Przez wiele lat noszenia okularów nie doświadczyłam podobnej sytuacji i problemu. Na podstawie sytuacji w salonie oraz podejścia osób odpowiedzialnych do rozwiązania sprawy wobec klienta złożyłam reklamację -oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W odpowiedzi e-mail otrzymałam odpowiedź o zgłoszeniu się do salonu w celu wskazania mi o prawidłowym noszeniu okularów w odpowiednim miejscu na nosie i ustawieniu konta okularów. Nosząc 50 lat okulary nie słyszałam i nie doznałam takiego absurdu. Złożyłam wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Poznaniu z prośbą o wystąpienie z interwencją w powyższej sprawie. Rzecznik Praw Konsumenta 2 razy wysyłał Pismo Urzędowe polecone za potwierdzeniem odbioru drogą pocztową wraz z ponownym przypomnieniem powtórnego odbioru pisma do pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) prowadzącej salon Loox w Poznaniu, które nie zostały odebrane. Ponownie przez Rzecznika Praw Konsumenta w grudniu 2021 roku na adres salonu Loox w King Cross Marcelin w Poznaniu został wysłany wniosek w sprawie ustosunkowania się do wykonania wadliwej jakości okularów. Tym razem odebrała i odpowiedziała pracownica salonu : mam zgłosić się na regulację okularów. Moja wizyta w salonie, ponowne badanie wzroku oraz cały spektakl trwał 3-4 godziny. Pani układała oprawy okularów na pułki jednocześnie przyglądała się całej sytuacji stojąc i wzdychając z boku bez chęci wzięcia udziału w rozwiązaniu sprawy za którą jest odpowiedzialna. Pracownica salonu ponownie zbadała mi oczy. Wynikiem ponownego badania stwierdziła różnicę -0,5 dropi większej wady wzroku. Usłyszałam, że w tej sytuacji przy tak małej różnicy miedzy dwoma badaniami wzroku nie ma potrzeby zmiany soczewek w okularach lecz należy ustawić kąt soczewek w oprawach, który wykona na miejscu w salonie podczas mojej wizyty na tak zwanym poczekaniu. Pracownica pięciokrotnie sprawdzała w którym miejscu na nosie noszę okulary. Jednocześnie na chwilę wychodziła za każdym razem na zaplecze wyginając oprawy okularów w urządzeniu pod wpływem ciepła. Oprawę okularów część w której umieszczone są soczewki zostały wygięte do zauszników w literę V. Po pięciokrotnym wygięciu części oprawy z soczewkami, gdy założyłam okulary, opierały mi się na oczodołach. Tą czynnością pracownica salonu oprawy okularów zdeformowała, uszkodziła i osłabiła w codziennym użytkowaniu. Moje negatywne odczucia i cała sytuacja potwierdziła o braku odpowiedzialności w wykonywanej pracy wobec klientów i pracowników. Pani nie odebrała żadnego urzędowego pisma kierowanego przez Rzecznika Praw Konsumenta. Do dziś nie ma kontaktu z osobą odpowiedzialną za prowadzenie salonu wobec mojej sprawy. W opisanej sprawie udzielały się tylko panie pracownice zatrudnione w salonie. W obecnej chwili nie posiadam okularów, które miały mi umożliwić pełne, zdrowe i komfortowe widzenie oraz nie posiadam kwoty pieniędzy pobranych za wykonanie okularów 4640,90 złotych. Nie wydano mi i nie otrzymałam paragonów fiskalnych za pobrane pieniądze gotówki w salonie Loox w Poznaniu w celu wykonania i zakupu okularów wpłacając zaliczkę na poczet zakupu okularów w kwocie 1000,00 złotych gotówką, a następnie kwotę pozostałą 3 640,90 złotych gotówką. Dodam, że kilka moich wizyt w sklepie i rozmowy na powyższy temat miały miejsce wyśmiewanie się z klientów w konflikcie, nie odpowiadanie na pytania w sprawie usługi, oraz nieprzyjmowaniu odpowiedzialności wobec klientów przez panie zatrudnione w salonie Loox King Cross Marcelin w Poznaniu. UWAGA: Mam wrażenie, ze jest tam brak doświadczenia, wiedzy i fachowej praktyki w badaniu wzroku przez pracowników badających wzrok. Wobec powyższej sprawy wadliwie wykonanych okularów wartości 4640,90 złotych, złożonej reklamacji odstąpienia od umowy będę dochodzić swoich roszczeń oraz domagam się zwrotu należności na drodze postępowania sądowego, odszkodowaniu oraz zamierzam powiadomić inne instytucje celem poniesienia konsekwencji za moim zdaniem świadome błędy. Panie pracujące w sklepie twierdzą, że okulary są wykonane dobrze i nie widzą powodów do reklamacji. Na podstawie uczciwie opisanej sytuacji nie polecam firmy Loox w Poznaniu . Osoby chętne kupienia okularów wraz z badaniem wzroku w powyższej firmie przestrzegam i proponuję poważnie się zastanowić.

Klient_YCMm

24.01.2022

Placówka

Poznań, Bukowska Kong Cross Marcelin

Nie zgadzam się (0)
Przemiła obsługa, doradztwo...
Przemiła obsługa, doradztwo klienta na wysokim poziomie. Badanie wzroku wykonane w sposób profesjonalny. Mozliwość otrzymania darmowych soczewek do przetestowania. Osoby chcące dokonać zakupu okularów, otrzymują rozpiskę wszystkich możliwych kosztów. Jest to duże ułatwienie dla osób mających ograniczone fundusze. Nie ma żadnego problemu z reklamacją, a asortyment jest naprawdę szeroki. Szybki termin realizacji, w moim przypadku były to 4 dni. Jedynym minusem są ceny oprawek, dosyć wysokie.

Klient_tTCD

26.03.2020

Placówka

Kalisz, ul. Górnośląska 82 82

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna i miła...
Profesjonalna i miła obsługa. Wyczucie w podejściu do Klienta rewelacyjne. Dawno nie byłam tak pewna, że dobrze wydałam pieniądze.

Niezweryfikowany Klient_CNZa

30.09.2019

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (0)
Salon optyczny na...
Salon optyczny na najlepszym poziomie w mieście. Duży wybór opraw, szkieł, okularów przeciwsłonecznych. Bardzo dobrze wykwalifikowani sprzedawcy oraz optometryści. Salon elegancki, przyciągający uwagę klienta.

zalogowany_użytkownik

09.05.2014

Placówka

Bełchatów, Kolejowa 6

Nie zgadzam się (9)
Przedmiotem tej Obserwacji...
Przedmiotem tej Obserwacji jest salon okulsistyczny Loox, który mieści sie w Galerii handlowej M1 w Krakowie przy Al. Pokoju 67. w sklepie panował porządek choć przed wejściemstała dość spora kolejak - własnie trwała prmocja - badanie wzroku za darmo. Okulary były poukładane na półeczkach, na każdej parze była przyklejona metka. Obsługa była miła ale nienarzucajaca sie. Jestem zadowolona z zakupionych szkieł kontaktowych .

Fredka

30.10.2012

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (6)
W salonie jest...
W salonie jest seroka gama zarówno oprawek do okuarów korekcyjnych jak i okularów przeciwsłonecznych. Salon wygląda bardzo gustownie i elegancko. Pracuje w nim dwoje sprzedawców-kobieta i mężczyzna. Oboje sa w eleganckich czarnych strojach i z czytelnymi identyfikatorami. Gama artukułów jest dokładnie zabezpieczona przed kradzieżą. W salonie zjaduje się jedynie za mało luster do możliwości obejrzenia się. Ceny produktów są stosunkowo wysokie jednak jakościowo jest to bardzo ywsoka półka. Obsługa przy kasie trwała bardzo szybko. Do każdej zakupionej pary okularów jest dawane etui ochonne o bardzo gustownym i nowoczesnym wyglądzie. Salon jest utrzymany w czystości i harmonii.

Kinga_319

07.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

Loox Galeria Optyki

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Loox Galeria Optyki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

UWAGA, OSTRZEGAM KLIENTÓW...
UWAGA, OSTRZEGAM KLIENTÓW PRZED DECYZJĄ WYKONANIA OKULARÓW WRAZ Z BADANIEM WZROKU. W dniu 16.09.2021roku w salonie LOOX King Cross Marcelin Poznań, ul. Bukowska 156 w Poznaniu dokonałam zakupu okularów korekcyjnych, progresywnych na podstawie przeprowadzonego badania mojego wzroku. Pani - pracownica która mnie obsługiwała zapewniła mnie, że dokładnie zbada mi oczy co jest oczywiste i jej obowiązkiem wobec klientów. Pytała o jakiekolwiek dokumenty posiadane przy sobie potwierdzające moją wadę wzroku. Przy sobie posiadałam okulary wyrobione 11 lat temu, ponieważ ostatnie jakie nosiłam uległy uszkodzeniu, pęknięciu. Po sprawdzeniu mocy moich starych okularów nieodpowiednich do obecnej wady wzroku, pani- pracownica przystąpiła do badania wzroku. Następnie zaproponowano mi ofertę wyboru soczewek do moich okularów. Z uwagi, że mam dużą wadę wzroku szkła okularów wybrałam najcieńsze z oferty sklepu i z najszerszym polem widzenia okularów progresywnych za kwotę 4640,90 złotych. Po około 1 miesiącu oczekiwań odebrałam okulary. Z salonu wyszłam w nowych okularach. W krótkim czasie jadąc samochodem po drodze zauważyłam, że nie widzę znaków drogowych. Znaczenie danego znaku drogowego w nowych okularach widzę w odległości około 5 metrów od pojazdu, nie widzę i nie odczytam tablic rejestracyjnych, nazwy ulicy i innych potrzebnych treści na jezdni prowadząc samochód w odległości do 3,4 metrów. Po powrocie do domu zauważyłam, że z odległości 3,5 metrów nie mogę odczytać treści na telewizorze, zegarze itp. Zaczęłam odczuwać ból, pieczenie oczu, oraz ból głowy. W dniu odbioru okularów zadzwoniłam do salonu LOOX, powiadomiłam panią-pracownicę, odpowiedzialną za badanie wzroku o poważnych problemach i wadzie okularów, które sprawiają mi problem oraz utrudnienie względem zdrowia. Odpowiedz pani pracownicy salonu, muszę nosić okulary i jest to konieczne, żeby przyzwyczaić wzrok do nowych okularów. Zmusiłam się przez dwa tygodnie przyzwyczajać wzrok. Efektem tego był silny ból głowy, ból oczu, pieczenie i łzawienie. W polu widzenia mojego prawego oka pojawiła się i widzę plamkę. Odczuwam pogorszenie widzenia. Przez wiele lat noszenia okularów nie doświadczyłam podobnej sytuacji i problemu. Na podstawie sytuacji w salonie oraz podejścia osób odpowiedzialnych do rozwiązania sprawy wobec klienta złożyłam reklamację -oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W odpowiedzi e-mail otrzymałam odpowiedź o zgłoszeniu się do salonu w celu wskazania mi o prawidłowym noszeniu okularów w odpowiednim miejscu na nosie i ustawieniu konta okularów. Nosząc 50 lat okulary nie słyszałam i nie doznałam takiego absurdu. Złożyłam wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Poznaniu z prośbą o wystąpienie z interwencją w powyższej sprawie. Rzecznik Praw Konsumenta 2 razy wysyłał Pismo Urzędowe polecone za potwierdzeniem odbioru drogą pocztową wraz z ponownym przypomnieniem powtórnego odbioru pisma do pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) prowadzącej salon Loox w Poznaniu, które nie zostały odebrane. Ponownie przez Rzecznika Praw Konsumenta w grudniu 2021 roku na adres salonu Loox w King Cross Marcelin w Poznaniu został wysłany wniosek w sprawie ustosunkowania się do wykonania wadliwej jakości okularów. Tym razem odebrała i odpowiedziała pracownica salonu : mam zgłosić się na regulację okularów. Moja wizyta w salonie, ponowne badanie wzroku oraz cały spektakl trwał 3-4 godziny. Pani układała oprawy okularów na pułki jednocześnie przyglądała się całej sytuacji stojąc i wzdychając z boku bez chęci wzięcia udziału w rozwiązaniu sprawy za którą jest odpowiedzialna. Pracownica salonu ponownie zbadała mi oczy. Wynikiem ponownego badania stwierdziła różnicę -0,5 dropi większej wady wzroku. Usłyszałam, że w tej sytuacji przy tak małej różnicy miedzy dwoma badaniami wzroku nie ma potrzeby zmiany soczewek w okularach lecz należy ustawić kąt soczewek w oprawach, który wykona na miejscu w salonie podczas mojej wizyty na tak zwanym poczekaniu. Pracownica pięciokrotnie sprawdzała w którym miejscu na nosie noszę okulary. Jednocześnie na chwilę wychodziła za każdym razem na zaplecze wyginając oprawy okularów w urządzeniu pod wpływem ciepła. Oprawę okularów część w której umieszczone są soczewki zostały wygięte do zauszników w literę V. Po pięciokrotnym wygięciu części oprawy z soczewkami, gdy założyłam okulary, opierały mi się na oczodołach. Tą czynnością pracownica salonu oprawy okularów zdeformowała, uszkodziła i osłabiła w codziennym użytkowaniu. Moje negatywne odczucia i cała sytuacja potwierdziła o braku odpowiedzialności w wykonywanej pracy wobec klientów i pracowników. Pani nie odebrała żadnego urzędowego pisma kierowanego przez Rzecznika Praw Konsumenta. Do dziś nie ma kontaktu z osobą odpowiedzialną za prowadzenie salonu wobec mojej sprawy. W opisanej sprawie udzielały się tylko panie pracownice zatrudnione w salonie. W obecnej chwili nie posiadam okularów, które miały mi umożliwić pełne, zdrowe i komfortowe widzenie oraz nie posiadam kwoty pieniędzy pobranych za wykonanie okularów 4640,90 złotych. Nie wydano mi i nie otrzymałam paragonów fiskalnych za pobrane pieniądze gotówki w salonie Loox w Poznaniu w celu wykonania i zakupu okularów wpłacając zaliczkę na poczet zakupu okularów w kwocie 1000,00 złotych gotówką, a następnie kwotę pozostałą 3 640,90 złotych gotówką. Dodam, że kilka moich wizyt w sklepie i rozmowy na powyższy temat miały miejsce wyśmiewanie się z klientów w konflikcie, nie odpowiadanie na pytania w sprawie usługi, oraz nieprzyjmowaniu odpowiedzialności wobec klientów przez panie zatrudnione w salonie Loox King Cross Marcelin w Poznaniu. UWAGA: Mam wrażenie, ze jest tam brak doświadczenia, wiedzy i fachowej praktyki w badaniu wzroku przez pracowników badających wzrok. Wobec powyższej sprawy wadliwie wykonanych okularów wartości 4640,90 złotych, złożonej reklamacji odstąpienia od umowy będę dochodzić swoich roszczeń oraz domagam się zwrotu należności na drodze postępowania sądowego, odszkodowaniu oraz zamierzam powiadomić inne instytucje celem poniesienia konsekwencji za moim zdaniem świadome błędy. Panie pracujące w sklepie twierdzą, że okulary są wykonane dobrze i nie widzą powodów do reklamacji. Na podstawie uczciwie opisanej sytuacji nie polecam firmy Loox w Poznaniu . Osoby chętne kupienia okularów wraz z badaniem wzroku w powyższej firmie przestrzegam i proponuję poważnie się zastanowić.