Zamówiłam produkty ze sklepu internetowego. Uiściłam wpłatę według automatycznego wyliczenia. Następnego dnia otrzymałam e-mail z informacją, że przyznano mi zniżkę, więc mogę przeznaczyć nadpłatę na dodatkowe zakupy lub poprosić o zwrot. Domówiłam kilka produktów. Przed realizacją zamówienia pracownik firmy zadzwonił do mnie informując o terminach wysyłki poszczególnych produktów (na niektóre musiałam poczekać 2 dni). Dostałam także e-mailową prośbę o potwierdzenie dodatkowo zamawianych produktów. Docelowo firma przygotowała dla mnie 3 osobne paczki, wszystkie zostały dostarczone w ciągu 24 godzin od nadania, o nadaniu każdej zostałam poinformowana e-mailowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.