Euro Bank S.A.

(3.62)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (547 z 685)

Eurobanku już nie...
Eurobanku już nie ma naszym rynku, bo został wchłonięty przez Millennium i wszyscy klienci, z automatu przeszli pod pieczę Millennium., więc nie polecę nikomu czegoś czego nie ma na rynku i również nie będę odnosić do daleko-przeszłych relacji, które nic nie kształtują na przyszłość.

DORA_1

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałam większa wiedzę...
Miałam większa wiedzę niż pracownik .

zalogowany_użytkownik

11.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi jest...
Jakość obsługi jest niska z powodu niekompetencji pracowników. Obsługująca mnie pracownica musiała aż trzy razy dzwonić do kogoś aby udzielić mi odpowiedzi na pytanie.

zalogowany_użytkownik

11.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze poinformowany...
Bardzo dobrze poinformowany personel, jasne warunki umów, koszty i dodatkowe opłaty również klarownie przekazane, nie tylko zachwalanie produktów. Eurobank już nie istnieje, został przejęty przez Millenium

zalogowany_użytkownik

11.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsluga z bardzo...
Obsluga z bardzo dobrym podejściem do klienta. Jedyny minus to bardzo uporczywe wydzwanianie o każdej porze

Justyśka_2

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka, profesjonalna obsługa.
Szybka, profesjonalna obsługa.

Martyna_317

28.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Bartłomiej_291

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci nie zawsze...
Konsultanci nie zawsze wstają na powitanie klienta i choć są dobrze przygotowani do obsługi w zakresie znajomości oferty, rynku i tendencji w sektorze finansowym, nie zawsze potrafią to zachęcająco przedstawić. W trakcie rozmowy konkretnie i jasno odpowiadają na pytania, dobrze radzą sobie z obiekcjami, to raczej nie mówią spontanicznie i w trakcie rozmowy z potencjalnym klientem nie wykazują zauważalnego entuzjazmu. Odniosłam wrażenie, że bardziej są skoncentrowani na badaniu potrzeb niż wskazywaniu na korzyści, jakie ofeuje bank a szkoda, bo oferta jest dość interesująca (zwłaszcza konto waliutowe).

Elżbieta_764

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalana
Profesjonalana

Anna_3240

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od września zeszłego...
Od września zeszłego roku jestem Klientką Eurobanku - korzystam z kredytu hipotecznego. Niestety, w wyniku wielu błędów pracownika banku, zostałam narażona na dodatkowe koszty i stratę czasu. Infolinia Eurobanku notorycznie do mnie dzwoni, w celu zaproponowania dodatkowych usług mimo, iż za każdym razem powtarzam, że nie jestem zadowolona z ich obsługi i na pewno nie skorzystam z ich możliwości. Od lipca, na szczęście, zrozumieli, że posiadam u nich jeden produkt i z niczego więcej nie skorzystam. Kolejnym minusem jest również fakt, że posiadając hipotekę nie mam do niej dostępu z poziomu bankowości elektronicznej. Powiadomienia o ratach również nie docierają już do mnie drogą pocztową. Zdecydowanie nigdy nie polecę tego banku.

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mogę ocenić obsługę...
Mogę ocenić obsługę w oddziale - Pracownicy zachowują sie w pełni profesjonalnie. Potrafią zadbać o osoby oczekujące na obsługę. Obsługa szybka i merytoryczna.

Niezweryfikowany Klient_ph6A

25.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
super
super

Maria_398

25.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
fajne kredyty
fajne kredyty

Jarosław_63

24.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wprowadzane zmiany polepszające...
Wprowadzane zmiany polepszające korzystanie z banku.

zalogowany_użytkownik

22.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo drogi bank...
Bardzo drogi bank w obsłudze .

Jolanta_631

21.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa. Oferta...
Świetna obsługa. Oferta dostosowana do klienta.

MONIKA_822

21.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła, pomocna...
Bardzo miła, pomocna i rzeczowa

Mateusz_1261

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam u nich...
Mam u nich kredyt, spłacam go i, od czasu do czasu bywam w placówce. Obsługa jest zawsze miła i grzeczna, placówka wygląda estetycznie, a ostatnio, kierownik częstował cukierkami w eurobankowych papierkach, wprawdzie były to krówki-mordoklejki, ale co tam, liczy się gest.

DORA_1

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało przyjazna, długi...
Mało przyjazna, długi czas oczekiwania na przyjęcie.

zalogowany_użytkownik

16.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bardzo dobra oferta,
bardzo dobra oferta,

Anna_4771

15.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Euro Bank S.A.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euro Bank S.A.?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?