edymek.net

(2.86)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (43 z 178)

Edymek.net - firma...
Edymek.net - firma krzak, której należy unikać! Zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie. Czekałem półtora roku na zamówienie trzech grzałek, które nie dość, że kosztowały ponad 100 zł, to jeszcze miały rzekomo dotrzeć w tydzień (zgodnie z informacją na stronie). To absolutne lekceważenie klienta! Kontakt z infolinią jest praktycznie niemożliwy, a regulamin sklepu pozostawia wiele do życzenia – nie respektują podstawowych praw konsumenta. Co więcej, sprzedawane produkty to tanie, nieoryginalne towary sprowadzane z Chin, które nie mają nic wspólnego z jakością ani wsparciem polskiej gospodarki. Trzymajcie się z dala od Edymek.net, jeśli zależy Wam na rzetelności i szacunku do klienta!

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
pozytywne komentarze to...
pozytywne komentarze to piszą chyba pracownicy. mam nadzieję, że już zamknęliście swój biznesik . BIORĄ KASE NIE PRZYSYŁAJĄ TOWARU I SĄ BEZKARNI! Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądane frazy.

Agata_X9FK

10.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
U mnie wszytko...
U mnie wszytko OK

Klient_QFtrq

09.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
U mnie wszystko...
U mnie wszystko ok

Klient_vHgeD

09.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
CZasem są opoznienia...
CZasem są opoznienia ale dociera wszystko. Ponoć sklep zmienił właściciela i dlatego są opoznienia , ale maja wszystko ogarnąć

Klient_vHgeD

05.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
dziwne bo ja...
dziwne bo ja regularnie zamawiam i bez problemu dostaje zamówienie. Dodam że zamawiam nie za 80zł jak tu płaczą tylko za 500

Klient_vHgeD

05.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mniej niż 0....
Mniej niż 0. Pod koniec grudnia 2023 złożyłam zamówienie. Do dnia 15.04.2024 nie otrzymałam zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Nikt nie odbiera telefonu i nie odpisuje na e-mail. Na stronie www info o opóźnieniach z powodu zmiany przewoźnika tylko dla zmyłki. W @ info o nr paczki ale brak informacji o nazwie kuriera. Mydlenie oczu. Odradzam i nie polecam. Przekażcie dalej innym aby nie było więcej poszkodowanych osób, które stracą tylko pieniądze. Czy wiecie gdzie można zgłosić takie oszustwo? Piszcie jeżeli wiecie jak pomóc. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Klient_CkTL3

15.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ci którzy lokalizują...
Ci którzy lokalizują się na wyspach wyjętych spod jurysdykcji większości instytucji europejskiej w ochronie praw konsumentów. Telefon jest fikcją i nie odpowiada. Kontakt mailowy dla picu równie dobrze mogło by go nie być. Każdy zakup będzie wiązał się z stratą pieniędzy lub kilkumiesięcznym opóźnieniem towaru co najmniej wątpliwej jakości. Moja przesyłka została zamówiona 22 stycznia 2024. Mamy dziś 01.04.2024 Taki PRIMA APRILIS Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

MarcinS_bNGt

01.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po jakim czasie...
Po jakim czasie paczki przychodzą? Czekam już ponad dwa miesiące i zaczynam się niepokoić, tym bardziej że opinie są podzielone, i też się zastanawiam czy by tego nie zgłosić do odpowiednich organów

Klient_o6pt3

07.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Omijajcie tych oszustów...
Omijajcie tych oszustów z daleka. Zamawiajcie gdziekolwiek tylko nie w tym sklepie internetowym. Obiecują do 10 dni, a czekam już ponad 2 miesiące i zero kontaktu. Status w drodze do pl i cisza. Ani zrezygnować z zamówienia i odzyskać kasy nie ma jak ani nic. Sprawę zgłaszam na Policję i zostawiam opinię gdzie się tylko da w necie, by nikt już nie nabrał się i nie został oszukany. Z chęcią nawiążę kontakt z innymi poszkodowanymi, by zsumować ilość pieniędzy na jakie nas oszukali i w końcu by się nimi zajęły służby odpowiednie i strona zamknięta. Kontakt do mnie saysus22@gmail.com Piszcie jeśli też Was oszukali w tym sklepie.

saysus22

15.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pod koniec października...
Pod koniec października zrobiłem zamówienie, miało dotrzeć do 10 dni roboczych. A dziś 29.11.2023 jeszcze nie dostałem. Nie dodzwoni się do nich nie odpowiadają na meile jak na zgłoszenia w sklepie nie polecam. Z czystym sumieniem daje 0,5gwuadtki ale dał bym -5 jak by się dało.

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożone 20.09...
Zamówienie złożone 20.09 do dnia dzisiejszego zero kontaktu i odpowiedzi z jakiejkolwiek strony. Przesyła ciągle w drodze do PL i raczej nic nie wskazuje na to żeby dotarła. Nie polecam, oszustwo i naciągnie ludzi poprzez ceny niższe od konkurencji. Lepiej zapłacić to 20zl więcej i dostać przesyłkę w kilka dni niż stracić pieniądze.

Maciaci

02.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zero odpowiedzi na...
Zero odpowiedzi na pisane maile,brak jakiegokolwiek kontaktu i info o przesyłce! Jeżeli ktoś coś wie o pozwie zbiorowym z chęcią się dołączę Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Póki co pół...
Póki co pół gwiazdki... od zmiany statusu zamówienia cisza i zero kontaktu,jeżeli tak będzie wyglądać sytuacja w następnym tygodniu zakładam sprawę o oszustwa będę również szukał innych poszkodowanych

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem u nich...
Zamówiłem u nich na stronie ok. 19 czerwca (opłacone w ten sam dzien). 26 czerwca przyszedł mail ze zmianą statusu zamówienia na w drodze do PL, do teraz ten status stoi w miejscu. Pisałem wielokrotnie poprzez pomoc na ich stronie oraz przez maila (nie dostałem żadnej odpowiedzi). Infolinia też nic nie pomogła Bo od razu odrzuca. Nie wiem co można z tym zrobić, Trochę mi szkoda 500zl od tak oddawać. Wiecie może co mógłbym zrobić aby otrzymać jakiś zwrot pieniędzy czy coś?

Klient_tzlpT

10.08.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dopełniam swoją opinie...
Dopełniam swoją opinie od 29.06. Nic się nie zmieniło, już ponad dwa msc czekam na paczkę która jest ciagle w drodze do PL( przypominam że według sprzedawcy dostawa trwa 5-10 dni + możliwe opóźnienia(50 dni opóźnienia całkiem spoko,nie?)) Telefon obsługi jest ciagle wyłączony. Sklep ściema, nie dajcie się nabrać na atrakcyjne ceny

DimaTuzz_KP8L

25.07.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dla mnie wszystko...
Dla mnie wszystko OK, są opóźnienia i tyle , paczka zawsze dociera

Klient_vHgeD

13.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)
Kupuje cały czas nie...
Kupuje cały czas nie potrzebuje żadnych szerokich łuków :)

Klient_vHgeD

13.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Omijać szerokim łukiem....
Omijać szerokim łukiem. 3 miesiąc czekam na zamówienie. Brak odpowiedzi na e-maile nie odbiera nikt telefonu. Od ponad 3 tygodni status mojej pestki "towar w Polsce". Jak już łaskawie ktoś odpisał to padło pytanie czy ja wogole zapłaciłem. Mam nadzieję że ktoś się za nich w końcu weźmie. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

arturpyzlak_aTv3

05.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Nie polecam tego...
Nie polecam tego „sklepu” Złożyłem zamówienie 23 maja, około 27 maja status zmienili na „w drodze do PL” i po dzisiejszy dzień (29.06) nic się nie zmieniło. Skontaktowałem się z obsługą żeby sprawdzili co jest z paczką albo zwrócili mi środki a w odpowiedz dostałem tylko że „paczka jest w drodze, nic nie możemy zrobić”

DimaTuzz_KP8L

29.06.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

edymek.net

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż edymek.net?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Edymek.net - firma...
Edymek.net - firma krzak, której należy unikać! Zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie. Czekałem półtora roku na zamówienie trzech grzałek, które nie dość, że kosztowały ponad 100 zł, to jeszcze miały rzekomo dotrzeć w tydzień (zgodnie z informacją na stronie). To absolutne lekceważenie klienta! Kontakt z infolinią jest praktycznie niemożliwy, a regulamin sklepu pozostawia wiele do życzenia – nie respektują podstawowych praw konsumenta. Co więcej, sprzedawane produkty to tanie, nieoryginalne towary sprowadzane z Chin, które nie mają nic wspólnego z jakością ani wsparciem polskiej gospodarki. Trzymajcie się z dala od Edymek.net, jeśli zależy Wam na rzetelności i szacunku do klienta!
Zgadzasz się?