BSH

(2.92)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1574 z 1730)

Sprawna naprawa zmywarki.
Sprawna naprawa zmywarki.

Kamizi94

10.05.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
skorzystałam z naprawy...
skorzystałam z naprawy z ubezpieczenia sprzętu w serwisie mają taki bałagan że po 21 dniach wysłali mi monit do zapłaty zamiast do firmy która zamówiła naprawę czyli ubezpieczyciela strasząc umieszczeniem w krd

Klient_uJwa

14.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pani z infolinii...
Pani z infolinii bardzo uprzejma i kompetentna, pomogła rozwiązać mój problem

Anna_1560

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa serwisowa to...
Obsługa serwisowa to jakaś kpina. Zgłosiłem na infolinii uszkodzenie płyty indukcyjnej. Oczywiście na infolinii należy zgłosić model i numer seryjny. Po tygodniu przyjechał serwisant który już na początku stwierdził, że nie ma części zamiennych i nie naprawi dzisiaj tej płyty. Uznał, że jednak otworzy uszkodzoną płytę i sprawdzi co w niej jest uszkodzone. Teraz najciekawsze - w trakcie otwierania płyty serwisant uszkodził 2 moduły elektroniczne (pourywał pianki łączące szklaną płytę z poniższą elektroniką). Sam przyznał, że tak się czasami dzieje i przyciski później nie działają - więc trzeba kupić nowe moduły. Oczywiście własną niekompetencją zamierza obciążyć klienta. Natomiast na naprawę możemy umówić się za 2 tygodnie kiedy on przyjedzie z nowymi modułami (2 które sam zepsuł i 1 który zepsuł się wcześniej). Serwisant ponadto nie potrafił stwierdzić ile naprawa będzie kosztowała ani jaka jest stawka za godzinę, aby chociażby oszacować koszty. Nie potrafi też sprawdzić czy i które moduły elektroniczne właściwie się uszkodziły. Z całej wizyty użytkownik nie dostaje nawet protokołu naprawy a “naprawę” trzeba zapłacić w gotówce. Podsumowując przyjeżdża autoryzowany serwis, bierze 170 zł, uszkadza płytę indukcyjną jeszcze bardziej za co chce dodatkowych 680 zł, nie wie ile całkowita naprawa będzie kosztowała, nie potrafi wskazać które konkretnie moduły zostały uszkodzone (poza tymi które sam zepsuł). Ze swojej wizyty nie zostawia nawet protokołu. NIEKOMPETENCJA i PARTACTWO - tak można opisać fabryczny serwis Siemens Bosch

Klient_FCWg

29.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ze względu na...
Ze względu na to, że nie bawi mnie wiszenie na infolinii i wciskanie numerków, zgłosiałm usterkę online. Dostałam informację, że serwisant będzie w dniu 14. czerwca 2021 r. w godzinach 13-17. Niestety nikt się nie pojawił, nikt się nie skontaktował. I tak straciłam dzień z życia czekając na serwis. NIE POLECAM. Jeśli ktoś robi sobie żarty z klientów, to właśnie ten pseudo serwis.

Klient_69eI

14.06.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrzy fachowcy, doradzają...
Dobrzy fachowcy, doradzają konkretnie. Czasem trzeba chwilkę poczekać ale jak chce się konkretów, to warto.

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Właśnie skorzystałem z...
Właśnie skorzystałem z umówienia wizyty serwisanta poprzez infolinię 42 271 5555. Bardzo miła i rzeczowa rozmowa z Panem z serwisu na temat usterki zmywarki Siemens, kilka fachowych pytań i mam termin ustalony za kilka dni. Na tym etapie jestem zadowolony, zobaczymy jak przebiegnie sama wizyta i naprawa.

Marcin_236

04.03.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Witam Reklamowaliśmy odkurzacz...
Witam Reklamowaliśmy odkurzacz Bosch BH214LBX Spedycja zlecona na koszt serwisu . Po tygodniu wrócił do mnie nowy produkt , bez wcześniejszej informacji . Mega zaskoczenie- myślałem że poczekamy kilka tygodni. Zatem szynko sprawnie i bezboleśnie . Firma godna Polecenia i kolejne sprzęty wyposażenia domu będą tylko firmy Bosch . Polecam osobiście Mariusz

zarejestrowany-uzytkownik

04.03.2021

Placówka

Łódź, Papiernicza 7

Nie zgadzam się (0)
Serwis nie powinien...
Serwis nie powinien sie nazywac serwisem fabrycznym. Za,dnych narzedzi diagnostycznych. Serwisant wymienil czesc, ktora byla dobra. Naprawa nic nie dala. Nastepnie zamowil kolejna - z andzieja, ze moze tym razem bedie lepiej. TRAGEDIA! Zadnych kompetencji. I jeszcze oklamywanie klienta, jesli chodzi o szczegoly wymienianej czesci. ODRADZAM. Lepiej zamowic normalny serwis pogwarancyjny. Przynajmniej wiedza, ze musza naprawic, bo inaczej nikt do nich nie wroci...

Klient_g140

18.12.2020

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 183

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba obsługa...
Bardzo słaba obsługa serwisu na terenie Krosna wielce oburzony Pan serwisant z firmy Bosch problemy ze znalezieniem wady w nowo kupionym urządzeniu. Jak to się mówi najlepiej modol wymienić i będzie działać haha śmiech na sali. Na obecną chwilę będąc posiadaczem urządzeń firmy Bosch nie polecałbym zakupu tych urządzeń bo jak się coś zepsuje to się czeka nawt do miesiąca czasu na naprawę urządzenia

Klient_laHL

15.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
No cóż dołączam...
No cóż dołączam do negatywnych opinii o serwisie Boscha.Pomimo szybkiej pseudonaprawy sprzet przysłali nadal z ta samą usterką.Zero kontaktu dzisiaj tj 27.11..2020r z kierownikiem warsztatu.Nadmienię,że sprzęt tj szlifierka stilo-Dremel od razu po rozpakowaniu okazała sie wadliwa.Po raz drugi odsyłam do tego pseudoserwisu.Zaczyna sie robić dlugo i jakże typowo w Polsce.Myśle że np w Niemczech byłoby nieco inaczej. Jacek B.

Klient_P0tC

27.11.2020

Placówka

Warszawa, ul. Jutrzenki 102/104

Nie zgadzam się (0)
Brak możliwoś ci...
Brak możliwoś ci kontaktu ,brak odpowiedzi on-line.

Klient_dPtL

26.05.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
zamówiłem serwis do...
zamówiłem serwis do płyty ceramicznej, która była uszkodzona. Przyjechał serwisant, wyjął płytę, odkręcił osłonę przyłączenia kabla zasilającego stwierdził, że wszystko jest prawidłowo podłączona . Następnie stwierdził także, że występują błędy E 26 i E42 i powiedział, że trzeba wymienić moduł, nic więcej nie sprawdził . Przekazał że moduł kosztuje powyżej 1500 zł + montaż i skasował 176 zł za wizytę. Osobiście rozkręciłem płytę i okazało się, że jest to tylko uszkodzony jeden kondensator za jedyne 79 groszy. Po wymianie uszkodzonego kondensatora wszystko działa prawidłowo. dziwię się tylko, że zgłaszając się do autoryzowanego serwisu zostałem potraktowany jak dojna krowa i nie zostałem załatwiony pozytywnie. Płytę tą kupiłem tylko ze względu na Niemiecką dokładność i solidność wykonania i serwisu ( koszt zakupu tej płyty przekraczał wartością od innych podobnych ponad 60%). Po obecnych doświadczeniach z serwisem muszę się dokładnie zastanowić i zmienić priorytety. niezadowolony użytkownik

Klient_uE8r

17.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Serwis dobry ale...
Serwis dobry ale drogi.

Jerzy_27

02.11.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocni serwisanci
Bardzo pomocni serwisanci

zarejestrowany-uzytkownik

01.11.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najbardziej profesjonalny serwis.
Najbardziej profesjonalny serwis.

zalogowany_użytkownik

26.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Róznorodnośc polecanych artykułów,...
Róznorodnośc polecanych artykułów, dobra obsługa.

Hanna_287

19.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja zmywarka zepsuła...
Moja zmywarka zepsuła się niecałe 3 miesiące po zakupie. 23 września 2019r. zgłosiłam usterkę na infolinii. Pan z serwisu z Przemyśla przyjedzie dopiero aż 11 października! Nie maja czasu na naprawy gwarancyjne! Porażka! Kpina z klienta! Czekać 3 tygodnie na serwis!!! To mój pierwszy sprzęt agd marki Bosch i napewno ostatni! Gratuluję firmie Bosch udanego wyboru serwisu!

Klient_emOe

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja usterka usunięta...
Moja usterka usunięta niewiarygodnie szybko nie mogłem sobie poradzić ze złożeniem wyciskarki wysłałem ją w poniedziałek a dziś ją przywiózł kurier . Dziękuję serdecznie !!

Klient_R43h

26.07.2019

Placówka

Łódź, Papiernicza 7

Nie zgadzam się (0)
Naprawiając dkurzacz został...
Naprawiając dkurzacz został wymieniony przewód na nowy przy pierwszej próbie uruchomienia, przy wyciąganiu kabla z bębna przewód wyrwał się. cały bęben w środku rozpadł odesłałam na reklamację. Technicy stwierdzili że został wyrwany z winy użytkownika a nie z powodu złego zamontowania przewodu i bębna. technicy przed robią to prawidłowo a kabel wyrywa się samoistnie. ponownie odesłałem odkurzacz na reklamację sytuacja powtórzyła się jeszcze 3 razy ręce opadają że technicy nie potrafią wziąć przyznać się do błędu i zwalają winę na użytkownika

Klient_5jfj

12.03.2019

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 183

Nie zgadzam się (0)

BSH

BSH jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Europie. Obok takich marek jak Bosch i Siemens, a także Gaggenau i Neff, portfolio marek o zasięgu światowym obejmuje lokalne marki Thermador, Balay, Profilo, Constructa, Pitsos i Coldex. Dla firmy BSH pracownicy stanowią podstawę sukcesu co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. W Polsce BSH działa poprzez spółkę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BSH?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.