Bilety24

(1.78)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 35)

Kupiłam bilet na...
Kupiłam bilet na przedstawienie dla dziecka wraz z ubezpieczeniem. Synek się rozchorował i nie mógł uczestniczyć a była to niedziela. Zgłosiłam to do ubezpieczalni wraz z prośbą o zwrot kosztów. I tu rozczarowanie. Ubezpieczenie obejmowało okres od zakupu biletu do dnia przedstawiania + 1 godzina po przedstawieniu. Ja zgłosiłam się z dzieckiem do lekarza po tym czasie. W poniedziałek bo w niedzielę gabinety są nieczynne. Choroba dodatkowo potwierdzona została testem wykonanym przez lekarza. Niestety nie dostałam zwrotu za bilet. Kupowanie dodatkowego ubezpieczenia Signal Iduna dla biletu nie ma sensu.. Jak to zwykle bywa ubezpieczalnia zrobi wszystko aby nie wypłacić odszkodowania.

Klient_4HFFu

23.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam bilet na...
Kupiłam bilet na przedstawienie dla dziecka wraz z ubezpieczeniem. Synek się rozchorował i nie mógł uczestniczyć a była to niedziela. Zgłosiłam to do ubezpieczalni wraz z prośbą o zwrot kosztów. I tu rozczarowanie. Ubezpieczenie obejmowało okres od zakupu biletu do dnia przedstawiania + 1 godzina po przedstawieniu. Ja zgłosiłam się z dzieckiem do lekarza po tym czasie. W poniedziałek bo w niedzielę gabinety są nieczynne. Choroba dodatkowo potwierdzona została testem wykonanym przez lekarza. Niestety nie dostałam zwrotu za bilet. Kupowanie dodatkowego ubezpieczenia Signal Iduna dla biletu nie ma sensu.. Jak to zwykle bywa ubezpieczalnia zrobi wszystko aby nie wypłacić odszkodowania.

Klient_4HFFu

23.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie da się...
Nie da się zapłacić za bilety, wina na pewno leży po stronie bilety24.pl, bo nie przyjęli transakcji już od przelewy24. Próbowałem wszystkich rodzajów płatności. Problem raczej znany bo pani z infolinii od razu wiedziała o co chodzi ...

Niezweryfikowany Klient_1cQq

09.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi okres...
Bardzo długi okres oczekiwania na zwrot pieniędzy po odwołanym spektaklu - ponad miesiąc. Opłata serwisowa w przypadku odwołania spektaklu nie podlega zwrotowi. Oceniam bardzo słabo. Nigdy więcej nie skorzystam. Inne serwisy oddają pięniądze w takim przypadku w ciągu trzech dni.

Niezweryfikowany Klient_GaoR

18.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie oddają kasy...
Nie oddają kasy za nieodbyte wydarzenia umyślnie wprowadzili w błąd masę osób!. Trzeba się upominać o zwrot niby do pół roku żenada NIE POLECAM krętaczy (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_Lh7M

10.06.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zwrot za bilety...
Zwrot za bilety nieoddany, napisali, że ich wina i po dwóch miesiącach każą sprawdzać z bankiem. Tragedia

Niezweryfikowany Klient_lAIh

25.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałem po kilku...
Otrzymałem po kilku miesiącach i kontaktach o zwrot moje pieniądze za kilka biletów, a nie za wszystkie, sprawdzają w systemie już miesiąc. Nikt nie odpowiada i mają w nosie zwroty. Najgorszy serwis biletowy jaki znam. Po prostu nie mają z czego finansować działalności, to sobie to robią z pieniędzy kupujących. Katastrofa i nigdy nie kupię biletów przez tą firmę.

Niezweryfikowany Klient_9SSH

03.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Arogancja nie ma...
Arogancja nie ma z kim rozmawiac, impreza nie odbyła się z powodu ,,covid ,, przetrzymują nasze pieniądze, bo mają takie ,,prawo,, 180 dni które sami sobie nadali. Jakim prawem bez mojej zgody dysponują moimi pieniędzmi ? Kto mnie pytał czy ja ich nie potrzebuje? Nigdy wiecej!!!

Niezweryfikowany Klient_QSac

19.07.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Kupuję regularnie bilety...
Kupuję regularnie bilety do kina i nie napotkałem problemów

Niezweryfikowany Klient_6BXs

04.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem bilety i...
Kupiłem bilety i system wygenerował bilety w różnych rzędach a chciałem obok siebie(idę z żoną). Zadzwoniłem do bilety 24 i jakiś geniusz powiedział mi że najlepiej będzie zrobić zwrot i kupić nowe. Tak zrobiłem i dostałem mail że zwrotów nie ma. Teraz mam 4 bilety i wypad na koncert będzie mnie kosztował podwójnie. Odradzam zero profesjonalizmu.

Niezweryfikowany Klient_NWAr

27.11.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jolanta Błażejczyk Jolanta Błażejczyk...
Jolanta Błażejczyk Jolanta Błażejczyk OSTRZEGAM WSZYSTKICH, NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU BILETÓW!!!!! JEST KLAUZULA W REGULAMINIE! 1. Zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

Niezweryfikowany Klient_Dmkp

07.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bardzo czytelna stronka...
Bardzo czytelna stronka internetowa zajmująca się sprzedażą biletów na rozmaite wydarzenia kulturalne, od spektakli po koncerty czy bilety do kina. Po stronie łatwo można się poruszać, widoczne są wszystkie opcje, można również w aplikacji kalendarium znaleźć czy danego dnia dzieje się coś ciekawego. Cechy sklepu:Płatności kartą kredytowąPłatności internetowePrzelew bankowyPrzesyłka kurierskaPrzesyłka Pocztą PolskąDostawa własna sklepuOdbiór osobisty

Zgredek

28.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (32)

Bilety24

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bilety24?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.