Konto na powyższym portalu założyłem już bardzo dawno temu - i nie korzystałem z niego. Do czasu, gdy ostatnio przypadkiem wpadłem na promocję polegającą na tym, że pierwszy miesiąc płatnej subskrypcji jest za darmo plus jeden, obojętnie jaki audiobook do pobrania gratis, a że mam na oku jeden taki audiobook to zainteresowałem się tą promocją.
Wszystkie dane konieczne do aktywowania subskrypcji zaktualizowałem na swoim koncie i przyszedł moment zamówienia upatrzonego bezpłatnego audiobooka.. no i tu klops, nie dało się tego zrobić - podejrzewam, że przez to, że kiedyś założyłem konto i to jakoś kolidowało - krótko mówiąc coś z moim kontem było nie tak, że nie mogłem tego dokonać. Napisałem wiadomość w formularzu kontaktowym do audible wyjaśniając ten problem - zaskoczyła mnie szybkość i forma odpowiedzi supportu audible - jej cześć brzmiała mniej więcej tak: "Witaj Mateusz, z tej strony XXXX XXX, od teraz jestem Twoim osobistym konsjerżem, jak będziesz mieć jeszcze jakiś problem to bardzo chętnie Ci pomogę". No i tak.. ów mój osobisty konsjerż rozwiązał problem z moim kontem, który próbowałem pierw sam rozwiązać na 15 sposobów i bez efektu. Przez chwile nawt myślałem: "pewnie jest w tym jakiś haczyk", ale nie - Audiobook zamówiłem. :)
A i zapomniałem dodać, przed końcem upływu darmowego miesiąca subskrypcji - jeśli anulujemy ją to żadnych kosztów nie ponosimy, także kusząca sprawa! Rozważam kupić subskrypcje, która później umożliwia 1 darmowy audiobook co każdy miesiac.
Konto na powyższym portalu założyłem już bardzo dawno temu - i nie korzystałem z niego. Do czasu, gdy ostatnio przypadkiem wpadłem na promocję polegającą na tym, że pierwszy miesiąc płatnej subskrypcji jest za darmo plus jeden, obojętnie jaki audiobook do pobrania gratis, a że mam na oku jeden taki audiobook to zainteresowałem się tą promocją.
Wszystkie dane konieczne do aktywowania subskrypcji zaktualizowałem na swoim koncie i przyszedł moment zamówienia upatrzonego bezpłatnego audiobooka.. no i tu klops, nie dało się tego zrobić - podejrzewam, że przez to, że kiedyś założyłem konto i to jakoś kolidowało - krótko mówiąc coś z moim kontem było nie tak, że nie mogłem tego dokonać. Napisałem wiadomość w formularzu kontaktowym do audible wyjaśniając ten problem - zaskoczyła mnie szybkość i forma odpowiedzi supportu audible - jej cześć brzmiała mniej więcej tak: "Witaj Mateusz, z tej strony XXXX XXX, od teraz jestem Twoim osobistym konsjerżem, jak będziesz mieć jeszcze jakiś problem to bardzo chętnie Ci pomogę". No i tak.. ów mój osobisty konsjerż rozwiązał problem z moim kontem, który próbowałem pierw sam rozwiązać na 15 sposobów i bez efektu. Przez chwile nawt myślałem: "pewnie jest w tym jakiś haczyk", ale nie - Audiobook zamówiłem. :)
A i zapomniałem dodać, przed końcem upływu darmowego miesiąca subskrypcji - jeśli anulujemy ją to żadnych kosztów nie ponosimy, także kusząca sprawa! Rozważam kupić subskrypcje, która później umożliwia 1 darmowy audiobook co każdy miesiac.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.