insido.pl

(4.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 19)

Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu bezskutecznie poszukiwałem w lokalnych sklepach konkretnego modelu armatury sanitarnej o do swojego domu. Po bezowocnych poszukiwaniach zacząłem przeszukiwać Internet. Znalazłem zaledwie jeden sklep internetowy oferujących interesujący mnie przedmiot. Na stronie była informacja, iż cena zawiera już koszt transportu, jednak przy składaniu zamówienia każda opcja transportu nakazywała dodatkową opłatę. Zdezorientowany wybrałem opcję 'wycena indywidualna - mail', gdzie zawarłem swoje wątpliwości, co warunków realizacji zamówienia. Kilka minut po moich zamówieniu otrzymałem mail zwrotny, w którym pani informowała mnie, że dostawa jest już wliczona w koszt. Napisała również, iż jeśli szybko potwierdzę adres do doręczenia, to przesyłka dotrze do mnie najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych. Bardzo mnie ta opcja ucieszyła, więc błyskawicznie potwierdziłem adres do wysyłki. Współpracę oraz czas wysyłki oceniam bardzo wysoko. W dniu dostawy jednak długo nie otrzymywałem żadnej informacji o czasie dostawy. Było to o tyle istotne, że w tym dniu miałem wyjazd służbowy, który kończył się w godzinach wieczornych. Gdy otwierałem po powrocie z delegacji (około 19) drzwi wejściowe do klatki spostrzegłem, że wewnątrz stoi kurier, który wrzuca do mojej skrzynki dokument o braku podjęcia przesyłki. Zagadnąłem go o przesyłkę, powiedziałem, że to ja jestem jej odbiorcą. Na dowodzie zakupu i fakturze widniała informacja 'zadzwonić na godzinę przed dostawą'. Odczytałem ją głośno, a pan odrzekł, iż kontakt telefoniczny nie jest często praktykowany ponieważ zabiera czas. Nie otrzymałem telefonu nawet wówczas, gdy nikogo nie było w domu. Niestety, kurier nie był ubrany w strój firmowy, nie widziałem także w pobliżu jego auta, więc nie jestem w stanie określić, cóż za firma odpowiedzialna była za doręczenie. Do czasu dostawy wszystko przebiegało perfekcyjnie, spodziewałbym się jednak w przyszłości kontaktu telefonicznego w sytuacji, gdy adresata nie ma w domu (ponieważ podczas dostawy nikt się ze mną nie kontaktował). Najpewniej należy przekazać te sugestie sklepowi internetowemu, ponieważ taki sposób dostawy (bez uprzednich telefonów) nie wpływa korzystnie na końcową ocenę transakcji.

Marcin_196

17.04.2009

Kontakt online

Nie zgadzam się (23)

insido.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż insido.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.