Wiedza i Praktyka

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu zapisałem się na listę mailingową wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Newsletter zamiast informacji dotyczących zagadnień kadrowych głownie BHP, zawierał ofertę handlową. i Możliwość wykupienia abonamentów. Ofertą tą nie jestem zainteresowany gdyż jest zbyt droga i nie ma rekomendacji. Chciałem się wypisać z listy mailingowej więc zaznaczyłem w sumie z 3x odpowiednią opcję do wyłączenia listów informacyjnych. Niestety nadal jestem zalewany ofertami wydawnictwa, co zaśmieca mi skrzynkę. Listy przychodzą prawie codziennie i nie wnoszą nic do stanu mojej wiedzy z zakresu kard, a jedynie pokazują nieskuteczność działania wydawnictwa i słabą ofertę, której nikt nie kupuje. Nie wiem co mam zrobić. Klikałem odsyłacze do rezygnacji z subskrypcji pisałem do biura obsługii klienta i nic. Zero odpowiedzi. Nie można dodzwonić się do wydawnictwa. W tej firmie klienta nie jest na pierwszym miejscu.

Bartosz_330

19.11.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Wiedza i Praktyka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wiedza i Praktyka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu zapisałem się na listę mailingową wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Newsletter zamiast informacji dotyczących zagadnień kadrowych głownie BHP, zawierał ofertę handlową. i Możliwość wykupienia abonamentów. Ofertą tą nie jestem zainteresowany gdyż jest zbyt droga i nie ma rekomendacji. Chciałem się wypisać z listy mailingowej więc zaznaczyłem w sumie z 3x odpowiednią opcję do wyłączenia listów informacyjnych. Niestety nadal jestem zalewany ofertami wydawnictwa, co zaśmieca mi skrzynkę. Listy przychodzą prawie codziennie i nie wnoszą nic do stanu mojej wiedzy z zakresu kard, a jedynie pokazują nieskuteczność działania wydawnictwa i słabą ofertę, której nikt nie kupuje. Nie wiem co mam zrobić. Klikałem odsyłacze do rezygnacji z subskrypcji pisałem do biura obsługii klienta i nic. Zero odpowiedzi. Nie można dodzwonić się do wydawnictwa. W tej firmie klienta nie jest na pierwszym miejscu.