Do hotelu Daglezja w Kórniku pojechałam chcąc poznać ofertę organizacji niewielkiego przyjęcia rodzinnego. Po wejściu do hotelu zostałam zaczepiona przez miłą panią w recepcji. Zapytana o cel wizyty pokrótce go wyjaśniłam. Usłyszałam odpowiedź, że nie ma w tej chwili w hotelu nikogo, kto mógłby mi udzielić pełnej informacji. Dlatego też proszono bym pozostawiła swój numer telefonu oraz adres e-mail i że na pewno w ciągu 24 godzin manager skontaktuje się ze mną, aby zaprezentować mi szczegóły oferty. Niestety ani w ciągu obiecanych 24 godzin, ani nawet dużo później nikt z hotelu nie pofatygował się, aby w jakikolwiek sposób skontaktować się ze mną. W związku z tym ja oczywiście już też nie odezwałam się do hotelu i nie zamierzam tego robić w przyszłości.
Do hotelu Daglezja w Kórniku pojechałam chcąc poznać ofertę organizacji niewielkiego przyjęcia rodzinnego. Po wejściu do hotelu zostałam zaczepiona przez miłą panią w recepcji. Zapytana o cel wizyty pokrótce go wyjaśniłam. Usłyszałam odpowiedź, że nie ma w tej chwili w hotelu nikogo, kto mógłby mi udzielić pełnej informacji. Dlatego też proszono bym pozostawiła swój numer telefonu oraz adres e-mail i że na pewno w ciągu 24 godzin manager skontaktuje się ze mną, aby zaprezentować mi szczegóły oferty. Niestety ani w ciągu obiecanych 24 godzin, ani nawet dużo później nikt z hotelu nie pofatygował się, aby w jakikolwiek sposób skontaktować się ze mną. W związku z tym ja oczywiście już też nie odezwałam się do hotelu i nie zamierzam tego robić w przyszłości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.