Hotelik

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

W hoteliku nocowałem...
W hoteliku nocowałem 5 dni w związku ze szkoleniem, jakie odbywałem w Ostrołęce. Budynek położony jest w ścisłym centrum. Jest nieduży, oferuje zaledwie 4 pokoje o łącznej liczbie 9 łóżek. Dysponuje parkingiem na około 5 samochodów. Hotel nie serwuje obiadów, jednak współpracuje z pobliską restauracją. Pokoje hotelowe są skromnie ale funkcjonalnie urządzone. Wszystko jest czyste i zadbane. W pokojach jest telewizor z kilkoma kanałami, nie ma natomiast lodówki (ale można przechować własne rzeczy w lodówce znajdującej się w kuchni), łazienki ani toalety, jest jedna wspólna. Ją również śmiało można określić jako zadbaną. Hotelik jest prowadzony przez charyzmatyczną i niezwykle miłą Panią. Śniadania serwowane są na parterze w kuchni i wyglądają jak normalne, rodzinne śniadania. PAni pyta o ciepłe napoje jakie ma podać, dopytuje również czy każdy jest najedzony i czy nie dorobić dokładki (serwowane jest pieczywo, wędliny, masło, ser i warzywa, wszystko w rozsądnych, choć niespecjalnie dużych ilościach). Obiady w pobliskiej restauracji są natomiast poniżej poziomu krytyki. Wszystkie potrawy są tłuste, zupy śmierdzą magą, nic nie jest gotowane w naturalny (bez fixów, 'warzywek', itp.) sposób. Jak by tego było mało, porcje są niewielkie. Gościnność właścicielki hotelu z czasem przestaje być urzekająca. Byłem uczestnikiem awantury, wywołanej prze nią, ponieważ w pokoju w którym spałem, współlokator położył się na dodatkowym (nieopłaconym), nie zajmowanym przez nikogo łóżku. Właścicielka jest po prostu wścibska i nie traktuje gości hotelowych jako gości. Pod płaszczem skrajnej uprzejmości kryją się elementarne braki w umiejętności zarządzania tego rodzaju biznesem. Plusy: - ciche i spokojne miejsce - hotel jest czysty i zadbany - dostęp do bezprzewodowego internetu Minusy - okropne obiady - wścibstwo właścicielki - bardzo wysoka cena, jeśli wziąć pod uwagę, że to tak naprawdę motel (180 zł. za 2 osoby)

zarejestrowany-uzytkownik

04.11.2010

Placówka

Ostrołęka, Bernardyńska 3

Nie zgadzam się (1)
Hotelik znaleziony przypadkiem,...
Hotelik znaleziony przypadkiem, bardzo miła obsługa, pokoje czyste i pachnące. Jedzenie w hotelowym barze wyśmienite

Jarosław_30

11.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Hotelik

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotelik?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W hoteliku nocowałem...
W hoteliku nocowałem 5 dni w związku ze szkoleniem, jakie odbywałem w Ostrołęce. Budynek położony jest w ścisłym centrum. Jest nieduży, oferuje zaledwie 4 pokoje o łącznej liczbie 9 łóżek. Dysponuje parkingiem na około 5 samochodów. Hotel nie serwuje obiadów, jednak współpracuje z pobliską restauracją. Pokoje hotelowe są skromnie ale funkcjonalnie urządzone. Wszystko jest czyste i zadbane. W pokojach jest telewizor z kilkoma kanałami, nie ma natomiast lodówki (ale można przechować własne rzeczy w lodówce znajdującej się w kuchni), łazienki ani toalety, jest jedna wspólna. Ją również śmiało można określić jako zadbaną. Hotelik jest prowadzony przez charyzmatyczną i niezwykle miłą Panią. Śniadania serwowane są na parterze w kuchni i wyglądają jak normalne, rodzinne śniadania. PAni pyta o ciepłe napoje jakie ma podać, dopytuje również czy każdy jest najedzony i czy nie dorobić dokładki (serwowane jest pieczywo, wędliny, masło, ser i warzywa, wszystko w rozsądnych, choć niespecjalnie dużych ilościach). Obiady w pobliskiej restauracji są natomiast poniżej poziomu krytyki. Wszystkie potrawy są tłuste, zupy śmierdzą magą, nic nie jest gotowane w naturalny (bez fixów, 'warzywek', itp.) sposób. Jak by tego było mało, porcje są niewielkie. Gościnność właścicielki hotelu z czasem przestaje być urzekająca. Byłem uczestnikiem awantury, wywołanej prze nią, ponieważ w pokoju w którym spałem, współlokator położył się na dodatkowym (nieopłaconym), nie zajmowanym przez nikogo łóżku. Właścicielka jest po prostu wścibska i nie traktuje gości hotelowych jako gości. Pod płaszczem skrajnej uprzejmości kryją się elementarne braki w umiejętności zarządzania tego rodzaju biznesem. Plusy: - ciche i spokojne miejsce - hotel jest czysty i zadbany - dostęp do bezprzewodowego internetu Minusy - okropne obiady - wścibstwo właścicielki - bardzo wysoka cena, jeśli wziąć pod uwagę, że to tak naprawdę motel (180 zł. za 2 osoby)