Autosar

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W związku ze...
W związku ze zbliżającym się nieuchronnie terminem obowiązkowego badania technicznego mojego samochodu udałam sie do serwisu Autosar. Byłam tam po raz pierwszy, ale bez problemu udało mi się znaleźć punkt obsługi klienta. Podzielony był na serwis samochodów (2 stanowiska) oraz sprzedaż części zamiennych (również 2 stanowiska). Niestety obydwa stanowiska serwisowe były zajęte i sądząc po odbywających się przy nich rozmowach czekało mnie trochę czekania. Skorzystałam więc z krzesła dla klientów i z cierpliwością czekałam, mając jednocześnie nadzieję, że później samo badanie przebiegnie sprawnie i szybko. Po około 10-15 minutach udało mi się podejść do stanowiska obsługi. Odtąd w zasadzie same plusy. Obsługujący mnie pan był bardzo uprzejmy i poinformował mnie, że badanie zostanie przeprowadzone w ciągu około 20-30 minut. Przekazałam kluczyki i usiadłam ponownie. Podeszła do mnie pani z serwisu i zaproponowała coś do picia. Poprosiłam o kawę i wkrótce podała mi ją do stolika. Na stole znajdowało się kilka tytułów aktualnej prasy i w zasadzie całość badania trwała tyle, co wypicie kawy i przeczytanie klilku niezbyt długich artykułów. Zauważyłam, że mój samochód został wprowadzony do serwisu bardzo szybko (często zdarzało mi się w przeszłości w innych serwisach, że od momentu przekazania kluczyków do wprowadzenia samochodu mijało 10-15 minut a badanie trwało też dłużej niż zapowiadane wcześniej pół godziny). Otrzymałam z powrotem dokumenty, kluczyki, zapłaciłam i zakończyłam wizytę w serwisie. Myślę, że następnym razem również z skorzystam z tego serwisu, ponieważ oprócz początkowych dłużących się minut oczekiwania na podejście do stanowiska obsługi klienta, reszta wizyty przebiegała wzorowo.

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2010

Placówka

Toruń, Wschodnia

Nie zgadzam się (4)

Autosar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Autosar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku ze...
W związku ze zbliżającym się nieuchronnie terminem obowiązkowego badania technicznego mojego samochodu udałam sie do serwisu Autosar. Byłam tam po raz pierwszy, ale bez problemu udało mi się znaleźć punkt obsługi klienta. Podzielony był na serwis samochodów (2 stanowiska) oraz sprzedaż części zamiennych (również 2 stanowiska). Niestety obydwa stanowiska serwisowe były zajęte i sądząc po odbywających się przy nich rozmowach czekało mnie trochę czekania. Skorzystałam więc z krzesła dla klientów i z cierpliwością czekałam, mając jednocześnie nadzieję, że później samo badanie przebiegnie sprawnie i szybko. Po około 10-15 minutach udało mi się podejść do stanowiska obsługi. Odtąd w zasadzie same plusy. Obsługujący mnie pan był bardzo uprzejmy i poinformował mnie, że badanie zostanie przeprowadzone w ciągu około 20-30 minut. Przekazałam kluczyki i usiadłam ponownie. Podeszła do mnie pani z serwisu i zaproponowała coś do picia. Poprosiłam o kawę i wkrótce podała mi ją do stolika. Na stole znajdowało się kilka tytułów aktualnej prasy i w zasadzie całość badania trwała tyle, co wypicie kawy i przeczytanie klilku niezbyt długich artykułów. Zauważyłam, że mój samochód został wprowadzony do serwisu bardzo szybko (często zdarzało mi się w przeszłości w innych serwisach, że od momentu przekazania kluczyków do wprowadzenia samochodu mijało 10-15 minut a badanie trwało też dłużej niż zapowiadane wcześniej pół godziny). Otrzymałam z powrotem dokumenty, kluczyki, zapłaciłam i zakończyłam wizytę w serwisie. Myślę, że następnym razem również z skorzystam z tego serwisu, ponieważ oprócz początkowych dłużących się minut oczekiwania na podejście do stanowiska obsługi klienta, reszta wizyty przebiegała wzorowo.