ANMAR

(2.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Nie mam zastrzeżeń...
Nie mam zastrzeżeń do tego sklepu. Obsługa miła i ogólnie czysto. Wczoraj jednak miałam sytuacje gdzie chciałam zapłacić kartą ,a terminal nie działał. Na szczęście miałam przy sobie gotówkę ,ale uważam ,że takie informacje powinny być gdzieś widoczne dla klienta. Ponieważ gdybym nie miała pieniędzy to nastąpiłaby niezręczna sytuacja. Za to mały minus.

Katarzyna_3572

13.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo schludnie...
Sklep bardzo schludnie prowadzony. Pracownicy dobrze wykwalifikowani, towar zawsze dobrej jakości. Można tu znaleźć praktycznie wszystko co powinno znaleźć się w takim sklepie. Szybka i profesjonalna obsługa kasjerów co wyklucza długie wyczekiwanie w kolejkach, po prostu wchodzisz, szukasz tego co masz znaleźć i wychodzisz.

Dawid_375

08.08.2012

Placówka

Radymno, Lwowska 9

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupu zostałem...
Podczas zakupu zostałem sprytnie zmanipulowany przez sprzedawczynie która wmówiła mi że nie zapłaciłem za produkt który stał na ladzie, koniec końców wyłudziła 2,9PLN. Jeżeli ta procedura ma miejsce w stosunku do osób w podeszłym wieku to sklep powinno się zamknąć. Nie lubię być manipulowanym tym bardziej w tak nieuczciwy sposób.

Artur_113

13.10.2010

Placówka

Sosnowiec, Naftowa 31

Nie zgadzam się (0)

ANMAR

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ANMAR?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie mam zastrzeżeń...
Nie mam zastrzeżeń do tego sklepu. Obsługa miła i ogólnie czysto. Wczoraj jednak miałam sytuacje gdzie chciałam zapłacić kartą ,a terminal nie działał. Na szczęście miałam przy sobie gotówkę ,ale uważam ,że takie informacje powinny być gdzieś widoczne dla klienta. Ponieważ gdybym nie miała pieniędzy to nastąpiłaby niezręczna sytuacja. Za to mały minus.