Kura Sushi

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w restauracji dwie osoby obsługiwały klientów. Oprócz mnie i dwójki moich przyjaciół w lokalu zajęte były jeszcze dwa stoliki przez dwie pary. Obsługa przyjęła zamówiene i podała posiłek moim zdaniem w zbyt długim czasie jak na tak małe obłożenie klientami. Życzyłabym sobie być obsługiana w ciągu 15-20 minut od przyjęcia mojego zamwówienia, dłuższy czas jest dla mnie niezrozumiały i mało profesjonalny. Nie mam zastrzeżeń do wyglądu personelu, był schludny i pasował do miejsa które odwiedziłam. Wiedza personelu na temat serwowanych dań też nie budziła moich zastrzeżeń. Zamówione przeze mnie dania spełniały moje oczekiwania, bowiem były smaczne i dobre. Cena posiłków jest odpowiednia do jakości dlatego z całą pewnością poleciłabym tą właśnie restauracje osobom, które maja ochotę zjeść w Krakowie sushi. Zestaw sushi, który zamówiłam był przeznaczony dla 2 osób i dla tylu osób też się nadawał. Jedyne zastrzeżenie które mam to zbyt długi czas oczekiwania na posiłek.

Paulina_14

02.05.2011

Placówka

Kraków, Estery 5

Nie zgadzam się (5)
Obsługa bardzo sympatyczna...
Obsługa bardzo sympatyczna i sprawna. Z uwagi na dość duży ruch (sobotni wieczór), obsługiwała nas para kelnerów. Udzielili nam pełnej informacji o karcie i pomogli w dokonaniu niewielkich zmian w zestawach sushi (szef kuchni jest Japończykiem). Sushi bardzo smaczne ale w dość wysokich cenach. Natomiast jeśli chodzi o samą obsługę to od wejścia do lokalu, przez cały wieczór aż do wyjścia byliśmy sprawnie obsługiwani, a kelnerzy byli dostępni i uprzejmi. Miejsce zdecydowanie godne polecenia.

Katarzyna_1376

13.10.2010

Placówka

Kraków, Estery 5

Nie zgadzam się (3)

Kura Sushi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kura Sushi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w restauracji dwie osoby obsługiwały klientów. Oprócz mnie i dwójki moich przyjaciół w lokalu zajęte były jeszcze dwa stoliki przez dwie pary. Obsługa przyjęła zamówiene i podała posiłek moim zdaniem w zbyt długim czasie jak na tak małe obłożenie klientami. Życzyłabym sobie być obsługiana w ciągu 15-20 minut od przyjęcia mojego zamwówienia, dłuższy czas jest dla mnie niezrozumiały i mało profesjonalny. Nie mam zastrzeżeń do wyglądu personelu, był schludny i pasował do miejsa które odwiedziłam. Wiedza personelu na temat serwowanych dań też nie budziła moich zastrzeżeń. Zamówione przeze mnie dania spełniały moje oczekiwania, bowiem były smaczne i dobre. Cena posiłków jest odpowiednia do jakości dlatego z całą pewnością poleciłabym tą właśnie restauracje osobom, które maja ochotę zjeść w Krakowie sushi. Zestaw sushi, który zamówiłam był przeznaczony dla 2 osób i dla tylu osób też się nadawał. Jedyne zastrzeżenie które mam to zbyt długi czas oczekiwania na posiłek.