Kupowałam w tej firmie klasery filatelistyczne. Zakupu dokonałam za pośrednictwem Allegro. Strona aukcji jest przejrzysta i prosta. Niestety brakuje na niej wielu ważnych informacji odnośnie firmy i sprzedawanego produktu. Z danych sprzedającego podany jest jedynie numer telefonu i to nie w samym opisie aukcji ale w informacjach odnośnie transportu. I oczywiście widoczny jest numer konta, podany wielką czcionką w innym kolorze. Opis produktu dość rzeczowy, ale brakuje porządnych, poglądowych zdjęć, na podstawie których można by sobie wyrobić opinię o tym, co się kupuje. Zdjęcia na stronie małe, pokazujące klasery zafoliowane i jeden otwarty. Przydałoby się jakieś zbliżenie przedmiotu. Na podstawie zdjęcia również trudno ocenić kolor okładki. Firma ma siedzibę w sąsiednim mieście więc pomyślałam, że zapytam o odbiór osobisty. Bardzo szybko dostałam odpowiedź, że jest możliwy. Szkoda, że taka informacja nie została podana od razu w opisie, zaoszczędziłaby mi pisania. Natomiast śmiać mi się chciało, bo odnośnie wysyłki zamieszczono informację "Przesyłka wysyłana natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty przez kuriera", z czego wynika, że kurier księguje wpłaty. Myślę, że firma powinna bardziej zwracać uwagę na zamieszczone na stronie teksty, żeby nie wypuszczać w świat błędów. Po zakupie napisałam jeszcze raz, kiedy można odebrać. Również bardzo szybko dostałam odpowiedź, że pod adresem (nazwa ulicy i numer domu), w godzinach od 9-13 i 14-17. Sklep dobrze oznaczony, nie miałam problemu ze znalezieniem. Na drzwiach były podane godziny otwarcia - do 18:00. Po co w takim razie podawali, że do 17:00, niepotrzebnie się aż tak spieszyłam. Sklep bardziej przypominał magazyn niż salon kolekcjonerski, cały zastawiony pudełkami, za którymi nawet nie było widać sprzedającego. Ale ktoś był, bo odpowiedział na "Dzień dobry". Obsługiwał mężczyzna koło 50tki. Bardzo szybko znalazł transakcję, miał zaznaczone, że zapłacona. Podał klasery, pozwolił jeszcze raz się zastanowić odnośnie wyboru koloru, w końcu kupiłam inne kolory, niż pierwotnie zalicytowałam. Sprzedający sprawdził, czy towar nie jest uszkodzony.
Zakupy udane, towar dobrej jakości. Firma powinna jednak trochę poprawić strony na Allegro.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.