Wiedza i Praktyka

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W styczniu zadzwoniłem...
W styczniu zadzwoniłem do wydawnictwa Wiedz ai praktyka, w celu wytłumaczenia powodu wystaweinia faktury przez to wydawnictwo na moje nazwisko. Początkowo nie orientowałem się na jakiej podstawie została wystawiona faktura opłaty za prenumeratę czasopisma o temetyce fachowej z zakresu BHP, ubezpieczeń i prawa pracy. W owym czasie pamiętałem jedymnie, że jakiś czas temu otrzymałem egzemplarz promocyjy tegoż wydawnictwa. Zadzwoniłęm więc na infolnię celem wyjaśnienia sytuacji. Próbowałem dodzwonić się ok 5 razy 3 dni pod rząd, jednak beskutecznie. Bardzo słaby kontakt z firmą. W końcu po okresie ok tygodnia w końcu dodzwoniłem się. Przedstawiłęm sytuację i zapytałem się o przyczyny wystawienia faktury. Podczas rozmowy operatorka zachowywała się niecierpliwie, czasem wręcz chamsko i uszczypliwie, pouczając mnie i wypominając błędy, o które ja tylko byłem odpowiedzialnyh jej zdaniem. Nie słuchała tego co mam jej do przekazania, jedynie powtarzała "na ślepo " utarte formułki i denerwowała się kiedy mówiłem, że to mi nie wystarcza. Brak empatii. Wytłumaczyłem, że dzwonię by się dowiedzieć o co chodzi, operatorka uparcie i bez używani konkretnych argumentów mówiła mi, że mam do zapłacenia fakturę i tyle. Nie zostałem nigdzie indziej przekierowany, mimo, iż poprosiłęm o taką możliwość. Nie mogłem się skontaktować z nikim kto wiedział więcej niż o fakturze. Widząc, że nie mogę uzyskać konkretnych informacji zadzwoniłem za 3 dni ponownie. Trafiłem na inną operatorkę. Dowiedziąłem się podczas tej rozmowy, że przkroczyłem termin anulowania prenumaraty (przedłużenie automatyczne) co jest powodem wystaweinia faktury. Powodem takiego biegu rzeczy były niejasne i zawiłe zasady wykupowania prenumerat, oraz brak jednoznacznych i szczegółowych wiadomości na portalu internetowym wydawnictwa. Na portalu trudno znaleść proste i przejrzyste dane na ten temat. Fakturę musałe opłacić.

Bartosz_330

24.07.2010

Infolinia

Nie zgadzam się (25)

Wiedza i Praktyka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wiedza i Praktyka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W styczniu zadzwoniłem...
W styczniu zadzwoniłem do wydawnictwa Wiedz ai praktyka, w celu wytłumaczenia powodu wystaweinia faktury przez to wydawnictwo na moje nazwisko. Początkowo nie orientowałem się na jakiej podstawie została wystawiona faktura opłaty za prenumeratę czasopisma o temetyce fachowej z zakresu BHP, ubezpieczeń i prawa pracy. W owym czasie pamiętałem jedymnie, że jakiś czas temu otrzymałem egzemplarz promocyjy tegoż wydawnictwa. Zadzwoniłęm więc na infolnię celem wyjaśnienia sytuacji. Próbowałem dodzwonić się ok 5 razy 3 dni pod rząd, jednak beskutecznie. Bardzo słaby kontakt z firmą. W końcu po okresie ok tygodnia w końcu dodzwoniłem się. Przedstawiłęm sytuację i zapytałem się o przyczyny wystawienia faktury. Podczas rozmowy operatorka zachowywała się niecierpliwie, czasem wręcz chamsko i uszczypliwie, pouczając mnie i wypominając błędy, o które ja tylko byłem odpowiedzialnyh jej zdaniem. Nie słuchała tego co mam jej do przekazania, jedynie powtarzała "na ślepo " utarte formułki i denerwowała się kiedy mówiłem, że to mi nie wystarcza. Brak empatii. Wytłumaczyłem, że dzwonię by się dowiedzieć o co chodzi, operatorka uparcie i bez używani konkretnych argumentów mówiła mi, że mam do zapłacenia fakturę i tyle. Nie zostałem nigdzie indziej przekierowany, mimo, iż poprosiłęm o taką możliwość. Nie mogłem się skontaktować z nikim kto wiedział więcej niż o fakturze. Widząc, że nie mogę uzyskać konkretnych informacji zadzwoniłem za 3 dni ponownie. Trafiłem na inną operatorkę. Dowiedziąłem się podczas tej rozmowy, że przkroczyłem termin anulowania prenumaraty (przedłużenie automatyczne) co jest powodem wystaweinia faktury. Powodem takiego biegu rzeczy były niejasne i zawiłe zasady wykupowania prenumerat, oraz brak jednoznacznych i szczegółowych wiadomości na portalu internetowym wydawnictwa. Na portalu trudno znaleść proste i przejrzyste dane na ten temat. Fakturę musałe opłacić.