Diana

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Pełny profesjonalizm,obsługa kulturalna,świetne...
Pełny profesjonalizm,obsługa kulturalna,świetne wyczucie i rozpoznanie potrzeb klienta

Joanna_2688

15.10.2014

Placówka

Opole, Kościuszki 6

Nie zgadzam się (0)
Weszłyśmy do tego...
Weszłyśmy do tego sklepu w celu kupna sukienki na ślub kuzynki dla mamy. Lokal jasny, z dużymi witrynami wystawowymi, jasną kolorystyką, ładnie zaprezentowanymi i oryginalnymi ubraniami. Trzeba przyznać również, że trochę drogimi. Podczas przeglądania ubrań, podeszła do nas pracownica sklepu, bardzo miła, która zapytała czy w czymś pomóc. Odparłam, że mama jest zainteresowana pewną sukienką, która jest u niech dostępna i którą już mierzyła w innym sklepie, jednak i tutaj widzimy, że nie ma dla jej rozmiaru, a inne na niej źle leżą. Pracownica odparła, że sukienka sukience nie równa, dlatego poleca, żeby mama zmierzyła ją ponownie. I tak zrobiłyśmy. Mama weszła do przymierzalni i ubrała sukienkę, jednak efekt był taki sam albo nawet gorszy niż ostatnio. Sukienka źle się układała, odstawała z każdej strony. Na to pracownica sklepu na siłę wepchała głowę do przymierzalni i odsłoniła zasłonę. Zaczęła fałszywie chwalić mamę, że ładnie wygląda, sukienka ją wyszczupla i ładnie na niej leży, a po wypraniu to już będzie idealna. Odparłyśmy, że mamy inne zdanie i nam się nie podoba. Na koniec przeszłyśmy się jeszcze po sklepie i popatrzyłyśmy na inne sukienki, jednak nie spodobało nam się nic w tym sklepie.

zalogowany_użytkownik

15.07.2010

Placówka

Prudnik, Damrota 1

Nie zgadzam się (17)

Diana

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Diana?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pełny profesjonalizm,obsługa kulturalna,świetne...
Pełny profesjonalizm,obsługa kulturalna,świetne wyczucie i rozpoznanie potrzeb klienta