Leasing Polski

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

W miesiącu maju...
W miesiącu maju przeprowadziłem na własnej osobie proces cesji leasingu samochodu w jednej z firm leasingowych. Byłem osobą przejmującą umowę od innego leasingobiorcy. Cały proces odbywał się zdalnie , jedynie na koniec wymagana była wizyta w placówce i osobiste podpisanie dokumentów. Jako Klient zadowolony jestem z efektu końcowego ale nie z procesu który trwał ponad miesiąc. Osoba obsługująca mnie z ramienia leasingu kontaktowała się tylko drogą elektroniczną i bardzo długo odpowiadała na maile. Nie było możliwości rozmowy telefonicznej lub osobistej. Kilkukrotnie udzielałem odpowiedzi na te same pytania. Reasumując jakość obsługi Klienta oceniam nisko, a proces wydłużony bez uzasadnienia.

Klient_iKT7

03.06.2021

Placówka

Łódź, ul. Piotrkowska 132

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła i nie sympatyczna obsługa.Klient jest traktowany jak powietrze.Na wcześniej umówione spotkanie na konkretną godzinę trzeba czekać w poczekalni ponad pół godziny po czasie gdyż handlowiec ma na wszystko czas tylko nie na załatwienie spraw klienta.Dodzwonić się do handlowca(na firmową komórkę) też nie można a o oddzwonieniu ze strony handlowca można zapomnieć.Zero przepływu informacji w firmie.Jeden wielki bałagan.Aż dziwne ze ta firma jeszcze funkcjonuje

madzix2609

25.06.2010

Placówka

Gdańsk, Budowlanych 72

Nie zgadzam się (34)

Leasing Polski

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Leasing Polski?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W miesiącu maju...
W miesiącu maju przeprowadziłem na własnej osobie proces cesji leasingu samochodu w jednej z firm leasingowych. Byłem osobą przejmującą umowę od innego leasingobiorcy. Cały proces odbywał się zdalnie , jedynie na koniec wymagana była wizyta w placówce i osobiste podpisanie dokumentów. Jako Klient zadowolony jestem z efektu końcowego ale nie z procesu który trwał ponad miesiąc. Osoba obsługująca mnie z ramienia leasingu kontaktowała się tylko drogą elektroniczną i bardzo długo odpowiadała na maile. Nie było możliwości rozmowy telefonicznej lub osobistej. Kilkukrotnie udzielałem odpowiedzi na te same pytania. Reasumując jakość obsługi Klienta oceniam nisko, a proces wydłużony bez uzasadnienia.