Saab

(3.24)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Kilka dni wcześniej...
Kilka dni wcześniej umówiłem się na przegląd samochodu w ramach Zimowej Akcji Serwisowej. Po przybyciu o wyznaczonej porze do salonu, okazało się, że pracownicy są na przerwie śniadaniowej (stąd pierwszy minus, dlaczego umówiono się ze mną na czas przerwy?). Po odczekaniu 20 minut, aż pracownicy wrócą do pracy. W międzyczasie dostałem herbatę. Zapytałem się o możliwość montażu temopomatu do mojego samochodu. Jedyną informację jaką mi udzielono była cena tempomatu, ale pracownik nie potrafił odpowiedzieć czy cena końcowa, czy potrzebne będą jeszcze inne elementy. Po około godzinie, mój samochód był gotowy do odbioru. Pracownicy wykryli szereg usterek, ale żadna z nich nie była krytyczna czy wymagająca natychmiastowej naprawy. Niestety, wykryli też usterki, których jestem pewien, że samochód nie posiada. W szczególności: uszkodzenie podgrzewania siedzenia pasażera i problemy ze złożeniem dachu do końca. Po osobistym sprawdzeniu okazało się, że żadna z tych usterek nie występuje. Dodatkowo, obsługa nie wykryła usterek, których byłem świadomy: złamana antena radiowa, cisza w obu lewych głośnikach systemu audio oraz rozładowana bateria w pilocie do samochodu. Osoba obsługująca mnie na sali sprzedaży nie była nastawiona na zamknięcie transakcji, wręcz "zniechęcała". Dotyczyło to nie tylko próby zamówienia przeze mnie tempomatu (brak udzielenia konkretnych informacji), ale także chęci zamówienia obudowy lusterka (na pytanie o dostępność usłyszałem, że pewnie nie będzie, gdy okazało się że jest, usłyszałem: to bym musiał wyjść do magazynu...).

zalogowany_użytkownik

17.12.2008

Placówka

Poznań, Rynek Śródecki 4

Nie zgadzam się (22)
Wszedłem do salonu...
Wszedłem do salonu o godz. 17.15. Sprzedawca powitał mnie i się przedstawił. Zapytał czym jestem zainteresowany. Na firme czy na osobę prywatną. Ponieważ nie byłem zdecydowany na konkretny model – wypytał o moje potrzeby związane z samochodem. Dobrał/zasugerował model najlepiej do nich pasujący. Zaproponował żebyśmy usiedli. Poinformował o wyposażeniu standartowym oraz przedstawił ofertę wyposażenia dodatkowego, oraz cennik. Poinformował o możliwości zakupu auta w kredycie oraz leasingu. Ponieważ jest to samochód osobowy i przy zakupie na firmę jest wiele kwestii związanych z odliczeniem vat, dobrał najbardziej korzystne rozwiązania (m. In. poinformował, ze od kwoty wykupu tez można vat odliczyć, wiec powinna być ona na tyle duża – żeby było od czego to odliczać – a tego nie wiedziałem – salon nic nie traci a klient zyskuje 6000zł. Zaproponował zajęcie miejsca w samochodzie oraz jazdę próbną. Zapisał moje dane – imię nazwisko telefon adres – ponieważ nie było osoby obsługującej leasing (było już po 17tej), obiecał, że specjalista od leasingu się ze mną skontaktuje w celu dopasowania oferty leasingowej (to co wybrałem rozłożone na raty) Wręczył wizytówkę (wspomniałem ze oglądałem samochód w internecie, więc może dlatego nie dostałem katalogu/obrazków) Pożegnaliśmy się. Wizytę wspominam miło. i bardzo wysoko oceniam sprzedawcę. Sprzedawca był sympatyczny i uczynny. Prowadzę działalność gosp. od 3 lat i interesuję się kwestiami księgowymi. Poinformował mnie jak zaoszczędzić 6000 złotych.

zarejestrowany-uzytkownik

17.10.2008

Placówka

Katowice, Lotnisko 81

Nie zgadzam się (24)

Saab

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Saab?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?