Staram się być osobą oszczędną. Między innymi w zimie staram się rozsądnie gospodarować ciepłem, na przykład wyłączam ogrzewanie w chwili gdy wietrzę mieszkanie, śpimy w nieogrzewanej specjalnie sypialni, zmniejszamy grzanie, gdy wyjeżdżamy na kilka dni. Zawsze w chwili rozliczania ogrzewania okazywało się, że mamy nawet dwa czynsze nadpłacone ze zwrotów za centralne ogrzewanie. Ku naszemu zdumieniu w tym roku nie dość, że nie mieliśmy nadpłaty, to jeszcze okazało się, że mamy niedopłatę. Kiedy zaczęliśmy dokładnie czytać pismo okazało się, że liczniki energii przestały działać, bo wyczerpały się w nich baterie (!) i wszyscy lokatorzy muszą płacić za nowe liczniki i za pokrycie strat. Szkoda, że nie zrobili tego wcześniej i nie powiadomili o tym lokatorów. Niestety na nasze pismo w tej sprawie spółdzielnia nic nie odpowiedziała.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.