Większość obsługi bardzo sympatyczna i pozytywnie nastawiona na klienta (poza jedną osobą, która wydawała się pracować tam za karę, a klienta uważała za zło konieczne) Jeśli chodzi o wygląd wszystko ok (fartuszki, stosowne fryzury i ubiór) Gorzej było z wiedzą o oferowanych produktach, kelnerka nie potrafiła wyjaśnić co kryje się pod dwiema pozycjami z menu, jednak bardzo szybko i subtelnie dowiedziała się tego od kolegów. Oferta typowa dla kawiarni (kawy, herbaty, desery, kanapki, tzw. szybkie dania, niestety nie wszystko z menu było dostępne. Ceny odpowiednie dla lokalizacji (renomowany salon samochodowy). Obsługa bardzo miła i w miarę sprawna (czas oczekiwania ok. 4 min). Kawiarnia ogólnie czysta, choć kilka stolików było nieuprzątniętych. Mimo tych małych mankamentów obsługa zyskuje w moich oczach swoją nieprzeciętną sympatycznością i życzliwością.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.